معرفی خودرو

آشنایی با هیوندای ولستر ۲۰۱۹ + عکس

2019 Hyundai Veloster

اسپورت، زیبا و مطمئن

هیوندای ولستر از همان ابتدا دارای طراحی خاص و متفاوت با سایر اتومبیل های این کمپانی بوده و مدل ۲۰۱۹ هم استثنا نیست. هیوندای Veloster 2019 دارای ساختار بدنه تیزتر و بازطراحی شده ای است این خودرو را بیش از گذشته دوست داشتنی کرده است. اولین نکته ای که توجه را جلب می کند دو رنگ بودن اتومبیل است. هیوندای ولستر مثل برخی خودروهای دیگر از بدنه دو رنگ یا در واقع بدنه و سقف با رنگ های متفاوت بهره می برد. این سبک از رنگ آمیزی قدمی رو به جلو برای ظاهر هرچه متفاوت تر و جلوه بهتر خودرو است که نمونه های فراوانی را می توان برای آن ذکر کرد. برای مثال مرسدس می باخ ۲۰۱۹ ، تویوتا راوفور ۲۰۱۹ و سیتروئن C3 سایپا از جمله مواردی هستند که از دو رنگ متفاوت استفاده می کنند.

هیوندای ولستر 2019

هیوندای ولستر ۲۰۱۹ با ۶ رنگ مختلف عرضه می شود و ظاهر اسپورت خودرو با رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچ تکمیل شده است. جلوپنجره ولستر مشابه جلوپنجره هیوندای النترا اسپورت می باشد. در داخل خودرو نیز شاهد تغییرات زیادی هستیم. طراحی دو رنگ و صندلی های اسپورت پارچه ای که با آپشن تریم چرم هم قابل ارائه است ظاهر چشم نوازی را ایجاد نموده. پلاستیک سخت در قسمت درب ها و داشبورد استفاده شده که دارای کیفیت بسیار خوبی است. متاسفانه آپشن صندلی های برقی برای هیوندای ولستر وجود ندارد. در قسمت سیستم انتقال نیرو ولستر تغییرات زیادی ندارد. موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژ و همچنین ۲ لیتری تنفس طبیعی برای این خودرو عرضه می شوند.

هیوندای ولستر 2019

ارزان قیمت ترین هیوندای ولستر با موتور ۲ لیتری و گیربکس دستی قابل تهیه بوده که چیزی حدود ۱۸۵۰۰ دلار ارزش دارد. اگر به عملکرد بهتر نیاز دارید می توانید با حدود ۲۲۹۰۰ دلار صاحب ورژن R-Spec با موتور ۱٫۶ لیتر توربو و قدرت ۲۰۱ اسب بخار شوید. نسخه Ultimate و رده بالا هم مجهز به گیربکس ۷ سرعته DCT است چیزی حدود ۲۸۰۰۰ دلار قیمت دارد. در زیر می توانید اطلاعات هیوندای ولسترهای توربو را ببینید. نسخه های غیر توربو دارای موتور ۲ لیتری با ۱۴۷ اسب بخار قدرت هستند.

هیوندای ولستر 2019
Ultimate FWDFWDR-Specویژگی
1.6 لیتر1.6 لیتر1.6 لیترحجم موتور
4 سیلندر خطی4 سیلندر خطی4 سیلندر خطیتعداد سیلندر
201 اسب بخار201 اسب بخار201 اسب بخارقدرت
7 سرعته اتوماتیک7 سرعته اتوماتیک6 سرعته دستیگیربکس
دیفرانسیل جلودیفرانسیل جلودیفرانسیل جلودیفرانسیل
چرمپارچه اعلاپارچه ایروکش صندلی
28500 دلار25400 دلار22900 دلارقیمت

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا