رونمایی و جاسوسی

اولین عکس از هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

سانتافه 2019

بیرون و داخل، همه چیز با طراحی جدید!

پس از کمپین ها و تیزرهای تبلیغاتی و عکس های جاسوسی متعدد، بالاخره نسل چهارم هیوندای سانتافه توسط کمپانی رونمایی شد. هیچ شباهتی بین این مدل و مدل های پیشین مشاهده نمی شود. در واقع باید گفت که چهره سانتافه به عضو دیگر خانواده یعنی هیوندای کونا بسیار شبیه شده است. نمای بولد خارجی و چراغ های باریک و کشیده از اصلی ترین تغییراتی است که ابتدا به چشم می آید.

سانتافه 2019

مه شکن های مربعی شکل این شاسی بلند جدید، روی هم رفته سعی کرده اند Santa Fe را در این سگمنت متفاوت جلوه دهند

نسل جدید جلوپنجره های Hyundai که ابتدا آن را در i30 مشاهده کردیم بیشترین فضا را در جلوی خودرو به خود اختصاص داده که با مه شکن های مربعی شکل این شاسی بلند جدید، روی هم رفته سعی کرده اند Santa Fe را در این سگمنت متفاوت جلوه دهند. اسکچ اولیه خودرو در شبکه های اجتماعی رسمی کمپانی ماه گذشته در ژانویه ۲۰۱۸ منتشر شد که آن را نیز اینجا برای شما قرار داده ایم. این تنها عکسی است که از قسمت عقب خودرو منتشر شده. در داخل کابین نیز همه چیز نسبت به مدل فعلی دستخوش تغییر شده است. کنسول مرکزی اکنون قسمت هایی دارد که پیش تر آن را در Hyundai Kona دیده ایم. سیستم سرگرمی و مولتی مدیای خودرو بطور ایستاده روی کنسول مرکزی قرار گرفته بطوریکه دیگر راننده نیاز نیست چشمانش را از مسیر مقابل زیاد دور کند.

برای سانتافه جدید دو پیشرانه توربودیزل ۲ و ۲٫۲ لیتری و همچنین ۲ لیتری بنزینی مجهز به پرخوران توربوشارژ را در نظر گرفته است

طبق سایر اطلاعات به دست آمده، هیوندای برای سانتافه جدید دو پیشرانه توربودیزل ۲ و ۲٫۲ لیتری و همچنین ۲ لیتری بنزینی مجهز به پرخوران توربوشارژ را در نظر گرفته است. فارغ از اینکه چه قدرت و چه موتوری را انتخاب می کنید، سانتافه ۲۰۱۹ مجهز به سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ۸ سرعته خواهد بود که که قدرت را به دو محور جلو و عقب (دو دیفرانسیل) منتقل می کند. در بخش تجهیزات و قابلیت های ایمنی خودرو می توانیم به سیستم هوشمند هشدار برخورد با مانع و هشدار خروج از لاین اشاره کنیم. همچنین سیستم تنظیم خودکار نور بالا (high-beam assist) جزو قابلیت های Hyundai Santa Fe 2019 است. برای باز کردن درب های خودرو نیز یک جنبه ایمنی در نظر گرفته شده. اگر به هنگام باز کردن درب خودرو از داخل مانعی در بیرون مثل یک ماشین در حال عبور وجود داشته باشد، خودرو به مسافر یا راننده هشدار می دهد و البته درب بطور خودکار قفل شده و باز نمی شود. Rear Occupant Alert یا هشدار وجود سرنشین در صندلی عقب نیز قابلیتی است که به راننده یادآوری می کند هنوز کسی در صندلی عقب نشسته است (باقیمانده) و اگر این شخص بچه باشد یعنی یادتان باشد کودک شما در داخل خودرو جا نماند!

سانتافه 2019

هیوندای سانتافه جدید به زودی و احتمالا در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهد شد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا