رونمایی و جاسوسی

رونمایی از هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ + عکس

هیوندا سانتافه 2019

پنج و هفت سرنشین و حتی هشت سرنشین! پیشرانه های دیزلی و هیبریدی!

کمپانی هیوندای به تازگی اولین عکس های سانتافه ۲۰۱۹ را منتشر کرده بود. اکنون موقع رونمایی رسمی از این خودروی محبوب رسیده است. فروش سانتافه از تابستان ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

سانتافه جدید نسخه رشد یافته سانتافه اسپورت فعلی است

شرکت در ابتدا تصمیم گرفته که نسخه پایه سانتافه ۲۰۱۹ که ظرفیت ۵ سرنشین را دارد عرضه کند. دیگر خبری از نام Santa Fe Sport نبوده و نام ساده Santa Fe برای این خودرو اعلام گردیده است. طبق اخبار، مدتی بعد شاهد حضور ورژن بزرگ تر سانتافه ۲۰۱۹ خواهیم بود. این ورژن فاصله محوری بیشتر دارد و با ظرفیت ۷ سرنشین و نام سانتافه XL عرضه خواهد شد. اما این پایان ماجرا نیست! بعد از XL باید منتظر حضور سانتافه با ظرفیت ۸ سرنشین که سه ردیفه است و نام اعلام نشده و جدیدی دارد باشیم. کوچک ترین هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ موتور ۲۲۰۰ سی سی توربودیزل ۴ سلیندر خواهد داشت که قدرتی معادل ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۴ نیوتن متر تولید می کند. این خودرو ۲ ردیفه است اما ردیف سومی هم دارد که کوچک و کمجا بوده و مصرف موقت دارد و برای سرنشینان راحت نخواهد بود.

هیوندا سانتافه 2019

سانتافه جدید نسخه رشد یافته سانتافه اسپورت فعلی است. فاصله محوری نسخه ۲۰۱۹ به مقدار ۲۷۶٫۶۱ سانتی متر اعلام شده که نسبت به سانتافه فعلی حدود ۸ سانتی متر افزایش دارد. طول خودرو نیز افزایش یافته است. از ۴۶۹٫۹ سانتی متر کنونی به ۴۷۷ تغییر را شاهد هستیم. نتیجه این تغییرات نیز مشخص است. همانطور که در سایر مقالات و اخبار کاریرا گفته ایم، خودروسازها سیاست افزایش فضای سرنشینان را در دستور کار قرار داده و از این رو سعی دارند که راحتی و آسایش بیشتری را برای مشتریان فراهم کنند. اکنون نوبت سانتافه ۲۰۱۹ است. این خودرو به خاطر تغییرات ابعادی که ذکر شد، فضایی به حجم ۳۱۳۴ لیتر را در اختیار سرنشینان می گذارد که نسبت به هیوندای سانتافه کنونی حدود ۷۶ لیتر افزایش محسوب می شود. پیشرانه های دیزلی و بنزینی در این بازی حضور دارند. پیشرانه بنزینی ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر ۱۸۵ اسب بخار که اگر به سیستم پرخوران ارتقا یابد، موتور توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر حاصل خواهد شد که قدرت ۲۳۲ اسبی را در اختیار شما می گذارد.

2019 HYUNDAI SANTA FE

جدای از اینکه چه موتوری را انتخاب می کنید، Hyundai Santa Fe 2019 مجهز به سیستم انتقال قدرت جدید هیوندای می باشد. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جایگزین ۶ سرعته کنونی می شود. این گیربکس سبک تر بوده و کارایی بیشتری دارد و سه حالت Normal ، Sport و Smart را برای انتخاب در دسترش شما قرار می دهد. سامانه مولتی مدیای خودرو از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند. تریم حداقلی خودرو یعنی SE قابلیت و آپشن هایی چون تنظیم خودکار و هوشمند نور بالا ، سیستم جلوگیری از برخورد با مانع، هشدار زاویه کور، حفظ لاین حرکت، دوربین و سیستم کمک پارک و همچنین سیستم هشدار وجود سرنشین در عقب خودرو (جا ماندن کودک در خودرو) را به همراه دارد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا