اخبار خودرو

چری تیگو ۷ بهترین SUV در نگهداری و تعمیرات از نظر مجله برزیلی Quatro Roads

چری تیگو 7

چری تیگو ۷ رتبه‌ی نخست را در زمینه‌ی نگهداری کسب کرد

اخیرا مجله‌ی برزیلی Quatro Roads مقایسه‌ای را میان SUVهای کامپکت معروف در زمینه‌ی استهلاک آنها برگزار کرده است. براساس نتیجه‌ی بدست آمده، چری تیگو ۷ توانسته است نسبت به دیگر خودروها عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

از خودروهایی که به همراه تیگو ۷ بررسی شده‌اند می‌توان به مدل‌هایی نظیر: جیپ Compass، فولکس واگن تیگوان، هیوندای توسان کمپانی Beijing Hyundai اشاره کرد. چری تیگو ۷ در میان این خودروها کمترین ضریب استهلاک (-۵٫۴۱ %) را کسب کرده است.

چری تیگو 7

مجله‌ی Quatro Roads اولین مجله‌ی برزیلی محسوب می‌شود و از زمان آغاز کار خود در سال ۱۹۶۰، به عنوان محبوب ترین مجله در این کشور به شمار می‌رود و توانسته چند جایزه‌ی بین المللی را کسب کند. دریافت رتبه‌ی اول از این مجله توسط تیگو ۷ علاوه بر اینکه نشان از قابلیت و کیفیت این محصول دارد، بیانگر شناخته شدن آن در میان برزیلی‌ها و اعتماد آنها به چری است.

چری تیگو ۷ یک خودرو جهانی است و یکی از معیار‌هایی که رتبه‌ی نخست را در زمینه‌ی هزینه‌های نگهداری و تعمیر برای آن به ارمغان آورده کیفیت ساخت بالای این محصول است. این خودرو بر پایه‌ی پلتفرم SUVهای حرفه‌ای طراحی شده است و از تکنولوژی لندرور بهره می‌برد. این خودرو بر اساس استانداردهای جهانی تولید شده و تست‌های بین المللی بسیاری را پشت سر گذاشته است که کیفیت این محصول را تضمین می‌کنند.

چری تیگو 7

یکی از دلایلی که این اتومبیل در جایگاه اول قرار گرفته است، قابل اعتماد بودن و کیفیت آن می‌باشد، از طرفی تقضای بالای بازار برای خرید آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. تاکنون چری توانسته است تا به بیش از ۸۰ کشور دنیا محصولات خود را صادر نماید و ۱۰ کارخانه و ۱۵۰۰ دفتر فروش را در سراسر جهان تاسیس نماید.

این کمپانی بیش از ۱٫۵ میلیون خودرو را تابحال صادر کرده است و ۱۶ سال متوالی به عنوان اولین خودروساز صادر کننده محصول از نظر کمی معرفی شده است. همچنین این کمپانی چندین مرکز تحقیق فناوری را در خارج از کشور خود بنا نهاده است. در بازار جهانی این کمپانی توانسته است تا با کیفیت و تکنولوژی‌های متعدد خود خریداران بسیاری را به خود جذب نماید و نظر مصرف‌کنندگان را در سراسر جهان به محصولات چینی تغییر دهد.

منبع: chery international

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا