اخبار عمومی

برند تجاری جدید با همکاری جگوار و چری برای تولید خودروهای برقی

همکاری جگوار و چری

برند جدید جگوار و چری با هدف تولید خودروهای تمام الکتریکی

به گزارش اقتصادآنلاین، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.
بنابراین بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.
شرکت انگلیسی جگوار لندرور (Jaguar Land Rover) و شرکت چینی چری اوتو (Chery Auto) که تاکنون سرمایه گذار مشترک به شمار میرفتند، حالا به نظر میرسد که برنامه جدیدی برای ایجاد یک برند جدید تجاری دارند. این برنامه بخش بزرگی از برنامه بزرگترین بازار خودرو در جهان به شمار میرود که احتمالا برند جدیدی همچون لینک اند کو (Lynk & Co) بوجود بیاید که در سال ۲۰۱۶ توسط جیلی چین و با همکاری ولوو راه اندازی شد.
حالا تازه ترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که این برند جدید قصد دارد در طراحی، تولید و توسعه کلاس خودروهای سایز متوسط فعالیت کند و تمرکز ویژه ای بر روی تولید خودروهای الکتریکی و سیستم اتصال خودرو خواهد داشت.
لازم به ذکر است جزئیات این همکاری و برند تجاری مشترک میان جگوار لندرور و چری هنوز مشخص نشده است.
دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتا تا دهه ۲۰۴۰ میلادی ممنوع و متوقف اعلام کنند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا