رونمایی و جاسوسی

شاه بنز ! مرسدس می باخ ۲۰۱۹ + فیلم

پرچم دار کمپانی مرسدس بنز! مرسدس کلاس S می باخ ۲۰۱۹

گل سر سبد محصولات بنز یعنی Mercedes-Maybach S Class 2019 به تازگی در خیابان دیده شده که کاریرا فیلم آن را برای شما قرار داده است. مرسدس می باخ ۲۰۱۹ بدنه و طراحی جدیدی به خود دیده که تا چند روز دیگر در نمایشگاه بین المللی اتومبیل سوئیس (شهر ژنو) با آن کاملا آشنا می شویم.

بنز می باخ ۲۰۱۹ در خیابان می خرامد و ظاهر لوکس خود را به همگان نشان می دهد. البته همان طور که در فیلم پیداست، می باخ مورد نظر تنها نبوده و چند مرسدس بنز دیگر خاصتا یک می باخ ۲۰۱۹ که بر خلاف اینکی دورنگ نبوده و تک رنگ است این خودرو را همراهی می کنند. می توان گفت که پادشاه با خدم و حشم خود به خیابان آمده! می باخ برای اینکه بگوید کلاس S معمولی نیست در زیر آرم ستاره بنز واژه Maybach راحک نموده. طراحی سپر و جلوپنجره تغییر کرده اما از لحاظ حجم و مقدار کروم تغییر چندانی دیده نمی شود. طراحی جدید سپر جلو این خودرو را هرچه بیشتر با مدل لیمیتد می باخ S650 کابریولت همسو کرده است.

بنز می باخ 2019

چراغ های جلو و عقب اندکی تغییر نموده اند که می تواند در راستای فیس لیفت مدل پایه کلاس S باشد که سال گذشته مشاهده شد. طبق اعلام مرسدس می باخ در مجموع ۸ رنگ برای این خودرو در نظر گرفته شده است. برای رنگ های تیره یک پوشش رنگی در جلو نیز پیشنهاد می شود که برای هرچه متفاوت بودن خودرو و حس لاکچری بودن محصول مناسب است. رینگ های ۲۰ اینجی آلیاژی منحصر به فرد چند پره یکی از آپشن های کلاس S می باخ است که با هزینه اضافه قابل دریافت است. عکس این رینگ ها را در تصاویر می توانید مشاهده کنید. نمایشگاه خودرو سوئیس چند روز دیگر در ۶ مارچ ۲۰۱۸ در شهر ژنو برپا خواهد شد و برای آشنایی بیشتر با این خودرو تا آن روز لحظه شماری می کنیم. هنوز قیمت مشخص نشده اما بعید است که تغییرات عمده ای نسبت به نسخه فیس لیفت کلاس S داشته باشد. یعنی می توان محدوده قیمتی ۱۶۹ هزار دلار را برای مدل با موتور V8 پیش بینی کرد. نسخه فورماتیک (۴Matic) و با پیشرانه سلطنتی V12 را نیز می توان با محدوده قیمتی ۱۹۸ هزار دلار انتظار داشت.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا