نمایشگاه ها

آشنایی با تویوتا راوفور ۲۰۱۹ + عکس

تویوتا راوفور 2019

با نسل جدید تویوتا RAV4 آشنا شوید!

چرا کمپانی باید ریسک کرده و تغییراتی اساسی رو این مدل بدهد؟

خودروسازها همیشه از قدیم به هنگام تغییرات بر روی پر فروش ترین محصولات خود کمی دچار تردید می شدند و بسیار با احتیاط عمل می کردند و اکنون نیز به همین شکل است. فروش ۴۰۰ هزار دستگاهی راوفور در آمریکا در سال گذشته شاهدی بر این ادعا است. این مقدار فروش نیز ۱۶ درصد بهبود نسبت به سال ۲۰۱۶ محسوب می شود. حال که بازار Toyota RAV4 داغ است، چرا کمپانی باید ریسک کرده و تغییراتی اساسی رو این مدل بدهد؟ جواب چیزی نیست جز همگام شدن با تغییرات جدید تویوتا و ارائه بهتر تجربه رانندگی با محصولات این خودروساز. پلت فرم جدید TNGA که متعدد قبلا در اخبار مختلف تویوتا در سایت کاریرا به آن اشاره کرده ایم یکی از اصلی ترین دلایل تغییر تویوتا RAV4 می باشد. تویوتا راوفور ۲۰۱۹ درست همانند سایر اعضای خانواده یعنی تویوتا کمری ، تویوتا کرولا ۲۰۲۰ ، تویوتا پریوس و تویوتا C-HR روی TNGA سوار می شود.

toyota rav4 2019

با تغییر پلت فرم و اسکلت بندی خودرو شاهد افزایش فاصله محوری خودرو به اندازه ۳٫۰۴ سانتی متر هستیم اما در کل طول سر به سری خودرو اندکی کاهش دارد. با حساب افزایش ناچیز پهنای خودرو ، نتیجه چیزی است که به چشم می آید؛ یعنی تویوتا راوفور بزرگ از همیشه! آپشن خاصی هم به خودرو اضافه شده که کم کم در حال فراگیر شدن است و البته فعلا زیاد مشاهده نمی شود و آن طیف دو رنگ بدنه و سقف خودرو است. مثلا قبلا در مرسدس می باخ ۲۰۱۹ دیدیم این خودرو بدنه ای مشکی و کاپوت نقره ای رنگ دارد. تویوتا راوفور ۲۰۱۹ هم اینگونه است. بدنه سفید و سقف مشکی یا بدنه نقره ای و سقف سفید و سایر حالات. این نوع رنگ بندی در حال توسعه بوده و در سگمنت کراس اوور ، SUV و خودروهای لوکس و تشریفاتی نیز بیشتر دیده می شود.

تویوتا راوفور 2019

اما بخش محبوب پیشرانه! چه موتوری برای RAV4 2019 درنظر گرفته شده؟ کمپانی تایید کرده که همان موتور مدل قبلی در سینه راوفور ۲۰۱۹ نیز خواهد تپید! حال راوفور ۲۰۱۸ چه موتوری داشته؟ موتور ۲٫۵ لیتری و ۴ سیلندر که هم برای ورژن بنزینی و هم برای نسخه Hybrid انجام وظیفه خواهد کرد. سایر اعداد و ارقام و جزئیات فنی بیشتر کماکان منتشر نشده. اما در مورد جعبه دنده اطلاعاتی هنوز وجود دارد. مدل بنزینی تویوتا راوفور ۲۰۱۹ دارای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جدید و مدل هیبریدی دارای گیربکس CVT همانند مدل های سال پیش خواهد بود. صفحه مولتی مدیای ۷ اینچی در داخل خودرو دارای قابلیت Apple CarPlay و Amazon Alexa می باشد. در برخی تیپ های Toyota RAV4 2019 نیز شاهد حضور شارژر بی سیم و سیستم صوتی ۸۰۰ واتی JBL هستیم. انواع و اقسام قابلیت های ایمنی نظیر هشدار برخورد از جلو ، سیستم تشخیص عابر پیاده ، ترمز خودکار اضطراری ، کروز کنترل ، تنظیم خودکار نور ، هشدار خروج از خط و … برای این اتومبیل درنظر گرفته شده است.

تویوتا راوفور 2019

فروش تویوتا راوفور ۲۰۱۹ تا زمستان امسال شروع نخواهد شد. فروش مدل هیبرید هم برای سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده و طبیعتا قیمت آن نیز مشخص نیست. امیدواریم به واسطه حضور ایرتویا ، نماینده رسمی تویوتا در ایران ، در سال ۱۳۹۸ (حتی اواخر ۱۳۹۷) شاهد حضور تویوتا راوفور ۲۰۱۹ در کشور ایران باشیم. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا