رونمایی و جاسوسی

۳۰ خودرو از آینده، ماشین هایی که به زودی رونمایی می شوند (قسمت سوم)

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

در قسمت اول و قسمت دوم این مقاله با ۲۰ خودروی هیجان انگیزی که انتظار داریم به زودی و در حوالی سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی شوند آشنا شدیم. در این قسمت پایانی، ۱۰ خودروی سوم را با هم مرور می کنیم.

۲۱– ۲۰۲۰ Mercedes-Benz CLA

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

عرضه این خودرو در آمریکا برای سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است. CLA از خانواده قدیمی و خوش استایل تر سدان های کلاس A به حساب می آید، داخل این سدان کوچک تکنولوژی های زیادی به کار رفته است، مانند یک جفت صفحه نمایش برای استفاده از امکانات خودرو و اطلاعات و سیستم های سرگرمی. در دل این ماشین خریداران میتواند از موتورهای توربو شارژ ۴ سیلندر متنوعی شامل نسخه ی ۴۰۰ اسب بخاری بهره مند شوند.

۲۲ – ۲۰۲۰ Mercedes-AMG GLE 63

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه :اواخر ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹
مرسدس بنز AMG GLE 63 محصول دور از انتظاری است، اما ما هم مثل شما با دیدن چند تا از عکس های جاسوسی گرفته شده هیجان زده شدیم. کلاس GLE جدید و از این رو مدل AMG، بر اساس پلتفرمی کاملا تازه طراحی شده که از مدل های قبلی بزرگتر است اما احتمالا وزن آن کمتر از ۱۸۰۰ کیلوگرم است که وزن بسیار مناسبی برای هر موتوری که AMG در خودرو قرار بدهد است. طبق روال همیشگی، کلاسGLE تقریبا سال دیگر به عنوان مدل ۲۰۱۹ ارائه میشود و تا آن زمان، درمورد نسخه ی AMG که قرار است تا یک سال بعد یا بیشتر ارائه شود مطلع می شویم.

۲۳- ۲۰۲۰ Nissan Z

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : نامشخص
نیسان ۳۷۰Z فعلی، خیلی قدیمی شده است، این ماشین اسپورت از زمان تولیدش در سال ۲۰۰۹ تا بحال بروز نشده .اما گزارش ها حاکی از آن است که ما در سال های نزدیک قرار است یک مدل کاملا جدید را از این ماشین مشاهده کنیم. طراح ما نسخه ای را تصور و طراحی کرده است که کاملا با بقیه ی محصولات همخوانی دارد. و اگر نیسان تصمیم گرفت که این محصول را دوباره احیا کند انتظار داشته باشید که مدل جدید بر روی پلتفرم مرسدس، سوار شده باشد.

۲۴– ۲۰۲۰ Pininfarina PF0

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

Pininfarina با ابر ماشین PF0 خود، وارد دنیای ابر ماشین های الکتریکی شد. با خروجی ۲۰۰۰ اسب بخاری که از ۴ موتور الکتریکی تامین میشود. این خودروی کوپه در کمتر از ۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد و همچنین نهایت سرعت آن ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت است. به انضمام اینکه باتری ها به خودرو این اجازه را میدهند که تا ۴۸۳ کیلومتر مسیر را طی کند. Pininfarina این خودرو را به زودی به مشتریان نمایش می دهد اما تحویل ابر ماشین ۲٫۵ میلیون دلاری تا اواخر سال ۲۰۲۰ اتفاق نخواهد افتاد.

۲۵- Polestar3 و Polestar4 مدل ۲۰۲۰

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : اوایل ۲۰۲۰
اوایل سال جاری، Volvo اعلام کرد که کارگاه تیونینگ خود با نام پولستر را به برند اصلی خودش برگردانده است و این کار باعث آغاز خط تولید خودرو های الکتریکی به نام پولستر  ۱تا ۴ شده است که در اوایل ۲۰۱۹ یک ماشین و دو سدان اسپورت را عرضه می کند. یک کراس اوور جمع و جور هم محصول بعدی لیست را تشکیل می دهد و همچنین یک خودرو کروک هم درون این لیست جای دارد. در حال حاضر پولستر، مشخصات را مخفی نگه داشته اما ما می دانیم که این ماشین با پلتفرم Volvo ارائه میشود، در نمایندگی های Volvo سرویس و تعمیر خواهد شد و با برنامه ی پرداخت Volvo عرضه می شود. اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت این خودرو زمانی به دستمان می رسد که در دسترس قرار گیرد.

۲۶– پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۰

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : نامشخص
انتظار می رود نسل بعدی پورشه ۹۱۱ به زودی عرضه شود و تصاویر جاسوسی منتشر شده از این ماشین نشان میدهد که کمی بزرگتر شده و تکنولوژی بیشتری هم به آن اضافه شده است. سیستم اطلاعات و سرگرمی پورشه ۹۱۱ و همچنین صفحه نمایش دیجیتال آن حس و نمای کلی اتاق خودرو را دگرگون کرده است که البته ممکن است بعضی از منتقدان پورشه را آشفته کند و شاید به همین دلیل است که تعداد کمی تغییر بزرگ و اساسی در طراحی خارجی خودرو صورت گرفته. پورشه کاملا درباره سیستم انتقال قدرت این ماشین سکوت کرده اما احتمالا توربو در آن دخیل است.

۲۷– ۲۰۲۰ Redspace REDS

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : نامشخص
طراح مشهور خودرو کریس بنگل، یک چیز عجیب و غریب با برند خودرو چینی طراحی کرده است. خودرو Redspace REDS از کارهای بنگل زمانی که در BMW بود خیلی فاصله دارد، اما نمیتوانیم انکار کنیم که این کار چشم را به خود خیره میکند و یک ایده ی رو به جلو است. قالب جعبه مانند REDS (مخفف Revolutionary Electric Dream Space که به معنای فضای رویایی الکتریکی انقلابی است ) فضایی را در اختیارتان می گذارد که بیشتر شبیه به یک سالن است که روی چرخ قرار گرفته تا یک ماشین. اتاق ماشین را می توانید برای دورهمی ها همانند قابلیت stow’n Go خودروی chrysler تغییر دهید. درهای خودرو از پایین باز می شوند و سقف آن پنل خورشیدی است. هیچ مشخصاتی درباره ی سیستم انتقال قدرت این ماشین الکتریکی در دسترس نیست البته این به نظر ما بیشتر از یک طرح تمرینی گران قیمت است و واقعا برای تولید برنامه ریزی شده است و در سال ۲۰۲۰ در بعضی از بازار های آسیایی در دسترس قرار خواهد گرفت. ارسال این خودرو به امریکا محتمل نیست اما این خودرو جالب تر از آن است که با آمریکا به اشتراک گذاشته نشود.

۲۸- ۲۰۲۰ Toyota 86

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

تاریخ عرضه : اوایل ۲۰۲۰
سرنوشت تویوبارو (ترکیب تویوتا ۸۶ GT و سوبارو BRZ – اسم مستعار این دو خودرو به خاطر شباهت خیلی زیادشان) دو درب معلوم نیست، در حال حاضر گزارش هایی در دسترس است که تمامی آنها احیای این خودرو را هم تایید و هم انکار می کنند. اما طراح ما، ماشین اسپرت تویوتا ۸۶ را در دهه آینده تصور کرده است و استایل این طرح را از مدل های نمایشی جدید مانند C-HR و یا خودرو های بروز شده ای مانند کمری الهام گرفته است، این طرح مفهومی مدل ۸۶ عالی بنظر میرسد، امیدواریم که این ماشین بعد از سال ۲۰۲۰ هم آینده داشته باشد.

۲۹– فولکس واگن گلف مدل ۲۰۲۰

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : سال ۲۰۱۹
از زمانی که فولکس واگن تصمیم به بازسازی خود از موتورهای دیزلی گرفت، مدل گلف، بیشتر کارهای سنگین را به دوش کشیده است. هاچ بک جمع و جور و دارای قیمت مناسب گلف (با اینکه اعتبار این برند زیر سوال رفته) هنوز هم محبوب است. و این به معناست که فولکس واگن نیاز دارد تا با خودروی گلف تازه طراحی شده اش موفقیت زیادی را کسب کند. طبق معمول استایل خودرو سیر تکاملی محافظه کارانه ای را نسبت به مدل فعلی دارد. مدل e-Golf هم به دلیل خط تولید جدید این برند که تمام الکتریکی شده است در نسل هشتم دیده نخواهد شد. اگرچه که یک نسخه اتصال برقی (plug-in hybrid) گلف هم در کنار گلف اسپورت GTI (که البته شایعاتی مبنی بر هیبریدی شدن آن وجود دارد) پیش بینی شده است. قیمت و سیستم انتقال قدرت در زمان نزدیک به معرفی این خودرو در دسترس قرار خواهد گرفت.

۳۰- فولکس واگن I.D Crozz مدل ۲۰۲۰

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : نامشخص
فولکس واگن سخت در حال تلاش است تا خود را از موتور های دیزلی دور کند از این رو، تبلیغات اخیرش را با خودرو های الکتریکی کارتونی و بامزه پر کرده است.
I.D Crozz اولین خودرو از این گروه به حساب می آید که به آمریکا عرضه می شود، بر اساس آخرین اطلاعات از نمایشگاه لس انجلس، I.D Crozz یک خودروی جمع و جور کوپه به حساب می آید که از یک جفت موتور الکتریکی که هر کدام بر روی یک محور قرار گرفته اند قدرت میگیرد و به عنوان یک خروجی ترکیب شده، دارای ۳۰۲ اسب بخار نیرو و توانایی طی ۴۸۲ کیلومتر مسیر را دارد. I.D Crozz همچنین سیستم ۴Motion چهار چرخ متحرک را ارائه میدهد. هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این خودرو (به غیر از اطمینانی که فولکس واگن درباره مناسب بودن قیمت آن داده است) در دسترس نیست.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا