رونمایی و جاسوسی

۳۰ خودرو از آینده، ماشین هایی که به زودی رونمایی می شوند (قسمت اول)

30 خودرو از آینده

نگاهی به ماشین هایی که در چند سال آینده باید منتظر رونمایی آنها باشیم

می خواهند طراحی مجدد باشند یا مدل های کاملا جدید، ما انتظار داریم که این وسیله های نقلیه به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ یا سال های نزدیک معرفی بشوند. این پیش بینی ها ممکن است هر لحظه تغییر کنند به عبارتی هیچکدام از اینها تا زمانی که در نمایندگی ها برای نمایش حاضر نشوند رسمی نیستند. اما تا جایی که ما اطلاع داریم سال ۲۰۲۰ قرار است سال بسیار جالبی باشد!

این مطالب را هم از دست ندهید:

۱- ۲۰۲۰ Alfa Romeo GTV

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : نامشخص

به عنوان بخشی از استراتژی ۵ ساله شرکت FCA، آلفا رومئو یک نمایشگاه از وسیله های نقیله جدید خود برگزار می کند که شامل: SUV ها و ماشین های اسپورت است، و یکی از قابل توجه ترین های آنها GTV خواهد بود. بر اساس مدل فعلی Giulia، GTV جدید قرار است به صورت یک خودروی کوپه ی ۶۰۰ اسب بخاری هیبریدی با ۴ صندلی و قابلیت تمام چرخ متحرک عرضه شود. آلفا رومئو هنوز تاریخ رسمی برای عرضه این خودرو را اعلام نکرده است.

۲- ۲۰۲۰ Apple  (احتمالا)

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : نامشخص
گزارش شده بود که ماشین خودران شرکت اپل با نام پروژه تایتان کنسل شده است، اما اپل اعلام کرده که هنوز در حال توسعه تکنولوژی هستند. و تا جایی که ما می دانیم آن تکنولوژی برای پروژه‌ی ماشین Apple برنامه ریزی شده است. این ماشین متعلق به آینده، از دو سال پیش برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود. و از آن زمان تا به امروز ما چیزی در رابطه با آن نشنیده ایم، شاید اپل باید رسما این پروژه را کنسل کند و یا طرح جدیدی با یک نام قدرتمند شروع کند. نفس های ما برای معرفی محصول جدید درون سینه حبس نشده، ولی حاضر هم نیستیم که فعلا این نام را از لیست حذف کنیم.

۳- ۲۰۲۰ Audi Sport EV

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

آئودی اسپورت زیر مجموعه‌ی برند آلمانی آئودی، اخیرا برنامه خود را برای عرضه ی آئودی اسپورت EV در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده، که عالی بنظر می رسد. اما بیشتر از این، موارد اندکی برای بررسی وجود دارد. در اعلامیه شرکت، اطلاعات کمی درباره ی این وسلیه نقیله ذکر شده و بیشتر اطلاعات در رابطه با برنامه های کلی این برند برای کارآیی و اجرای سری EV بود، که چند مدل جدید از وسیله های نقلیه ای که در دهه آینده عرضه میشوند را در بر می گرفت. ما میتوانیم شرط ببندیم که مدل سال ۲۰۲۰، کراس اوور نخواهد بود به این دلیل که بر اساس اعلامیه آئودی مدل های کراس اوور بعدا عرضه خواهند شد، پس مدل احتمالی ۲۰۲۰ سدان، کوپه، یا هاچ بک است؟؟ ماهم مثل شما می توانیم فقط حدس بزنیم.

۴- ۲۰۲۰ BMW i4

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : اواخر سال ۲۰۱۹
بر خلاف مدل های i3 و i8 ، مدل i4 قرار است اولین محصول الکتریکی‌ای که برای بازار های بزرگ عرضه می شود باشد. و طراحی خود را از طرح های مفهومی آینده نگرانه الهام گرفته است. گزارش ها حاکی از آن است که این خودروی الکتریکی، تا ۷۰۰ کیلومتر مسیر را می تواند بپیماید و زمان عرضه آن، در اواخر ۲۰۱۹ و یا در اوایل ۲۰۲۰ میباشد .

۵- ۲۰۲۰ BMW M3

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : اوایل ۲۰۱۹
در دسامبر گذشته BMW برنامه خود را برای عرضه ۲۶ خودروی با طراحی مجدد یا کاملا نو از سری M اعلام کرد، که این واقعا شامل تعداد زیادی مدل M میشود!! (بر اساس اعلام BMW، قرار است ترکیبی از سری M و M پرفرومنس باشد) و ما میتوانیم درباره بیشترشان فقط گمانه زنی کنیم، بر اساس اطلاعاتی که ما داریم قرار است مدل محبوب M3 مرکزیت این پروژه را تشکیل بدهد و مدل M4 هم همراهیش کند. مدل M3 2020 انتظار می رود که بهار سال آینده در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شود و ما هر زمان که بتوانیم گزارش جدید تهیه میکنیم.

۶- ۲۰۲۰ BMW X3e

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : مشخص نیست
در پاییز سال ۲۰۱۶، BMW برنامه ی خود را برای تولید یک مدل تمام الکتریکی از نسخه SUV X3 تایید کرد و تابستان امسال اعلام کرد که ما می توانیم انتظار مشاهده این مدل را در سال ۲۰۲۰ داشته باشیم. بیشتر از این اطلاعاتی در اختیار ما نیست. X3e یا iX3 با همان پلتفرم و اجزای تشکیل دهنده ی مدل X3 عرضه می شود و موتور الکتریکی آن هم از سری“BMW I” امانت گرفته شده است. از نظر قیمت هم X3e احتمالا قیمتی بین مبلغ پایه تا بیشترین مبلغ X3 خواهد داشت.

۷- ۲۰۲۰ Cadillac Escalade And Escalade ESV

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : اواخر ۲۰۱۹
کادیلاک Escalade که کاملا از نو طراحی شده است، خیلی دیر به میدان آمد. ولی کادیلاک بهترین استفاده را از این تاخیر برده است. یک موتور ۴ لیتری ۸ سیلندری در راه است که احتمالا مدل هیبریدی هم جزو گزینه هاست، شایعات فراوانی وجود دارد که کادیلاک قصد دارد محور سفت و سخت عقب را از نسل جدید Escalade حذف و با یک تعلیق مجزا و یا شاید با یک تعلیق هوایی تعویض کند. در زمینه طراحی هم احتمالا Escalade از طرح مفهومی Escala معروف استفاده خواهد کرد. و طراحی داخلی هم به گونه ای خواهد بود که خریداران بی ام دبلیو و مرسدس بنز را هم به خود جذب کند. بر اساس مجله اتوموبیل قیمت خودرو تقریبا از ۷۸٫۰۰۰ دلار شروع میشود.

۸- ۲۰۲۲ Ferrari SUV

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

فراری هیچ پنهان کاری ای درباره اولین SUV این برند ایتالیایی که در راه است نکرده. اما هنوز جزییات زیادی در این باره منتشر نشده است. اگرچه مدیر شرکت فراری Sergio Marchionne اشاره کرده که این مدل احتمالا قبل از سال ۲۰۲۲ عرضه میشود. گزارش ها حاکی از آن است که فراری SUV، پلتفرمی مشابه با جایگزین جدید فراری GTC4Lusso دارد و همچنین احتمال اینکه مدلی بصورت هیبریدی عرضه شود وجود دارد.
و همانطور که ما از فراری انتظار داریم یک کارایی بی نظیر در دنیا را ارائه خواهد داد و به همین ترتیب قیمت بالایی هم خواهد داشت. Marchionne همچنین اعلام کرده که احتمالا  فراری یکی از ماشین های پلیس ایتالیا را نیز تامین کند.

۹- ۲۰۲۲ Ford Fusion SUV

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

گزارش های اخیر از داخل کمپانی نشانگر این است که فورد قصد دارد مدل Fusion را به یک sabura outback (که با ماشین هایی که اتاقک های مرتفعی دارند رقابت می کند) برای نسل آینده وسیله های نقلیه تبدیل کند. این تصمیم در واقع متعلق به سایت Blue Oval است که قصد ترک کردن بازار های سنتی سدان ها را دارد، اما نمایندگی ها علاقه ای به از دست دادن اعتبار نام سدان ها ندارند. گزارش شده است که Fusion چهار درب از مدل های سال ۲۰۲۱ حذف شده است بنابراین این خودروی تنومد احتمالا در سال ۲۰۲۲ عرضه میشود .

۱۰- ۲۰۲۰ Genesis G70 coupe

ماشین هایی که در چند سال آینده انتظارشان را می کشیم

زمان عرضه : اواخر ۲۰۱۹
همانطور که قبلا متوجه شدید، سدان جنسیس G70 به خوبی در مسیر موفق ترین ها در سال ۲۰۱۹ قرار دارد، ما منتظر نسخه ی کوپه ای که قرار است برای رقابت با برند های لاکچری دو درب آلمانی عرضه بشود هستیم. یک موتور توربو ۴ سیلندری و یک موتور دو توربو شارژ ۶ سیلندری و دارای قیمت مشابه، در این سدان عرضه می شوند. اگر سری G70 موفق باشد جنسیس ممکن است یک مدل استیشن واگن هم معرفی کند.

 

ادامه دارد …

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا