اخبار عمومی

تیپ های جدید هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ معرفی شد + جدول

هیوندای سوناتا

آپشن های بهتر با تریم های پلاس

مدتی از معرفی و عرضه هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ میگذرد. کمپانی تصمیم گرفته تا در نیمه سال ۲۰۱۸ تغییرات جزئی را اعمال کند و آن چیزی نیست جز چند تریم جدید. معرفی این تریم ها قابلیت های خوب و مفیدی را به هیوندای Sonata اضافه می کند بدون اینکه هزینه های زیادی به مشتری تحمیل شود. اخیرا نیز کمپانی Hyundai طی اقدامی مشتری پسند و حمایتی ، قیمت هیوندای سوناتا هیبرید را کاهش داد.

هیوندای سوناتا

تریم های جدید + SEL و + Sport اکنون به صورت پیش فرض و استاندارد دارای جلوپنجره اسپورت مخصوص هیوندای بوده و ویژگی هایی چون سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه ، شارژر وایرلس تلفن همراه ، گرم کن فرمان و غیره را نیز به همراه دارند. پکیج آپشنال Tech Package نیز قابلیت های سیستم کمک راننده شامل ترمز اضطراری خودکار ، سیستم هشدار خروج از لاین یا حفظ لاین حرکت و کروز کنترل هوشمند را در خود دارد و برای تریم های جدید قابل ارائه است. تریم +SEL از قیمت پایه ۲۳۷۰۰ دلار آغاز شده که چیزی حدود ۵۸۰ دلار نسبت به تریم قبلی SEL گران تر است. اطلاعات بیشتر را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

هیوندای سوناتا تریم جدید 2018
مدل خودروموتورقیمت
سوناتا +SEL2.4 لیتری 4 سیلندر GDI23،700 دلار
سوناتا +SEL با Tech Package2.4 لیتری 4 سیلندر GDI24،300 دلار
سوناتا +Sport2.4 لیتری 4 سیلندر GDI24،800 دلار
سوناتا +Sport با Tech Package2.4 لیتری 4 سیلندر GDI25،400 دلار
سوناتا Limited با Tech Package2.4 لیتری 4 سیلندر GDI27،400 دلار
سوناتا Limited با +Ultimate2.4 لیتری 4 سیلندر GDI29،700 دلار
سوناتا لیمیتد توربو2 لیتری توربو 4 سیلندر GDI31،900 دلار

هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ تریم لیمیتد با Tech Package همه آپشن های قبلی را بطور استاندارد دارد. تریم Limited با پکیج التیمیت پلاس (+Ultimate) به عنوان آپشن اضافه از سقف پاناروما بهره می برد. در کل ۶ تریم پلاس (+) جدید معرفی شده که حضور Sonata را پر رنگ تر از قبل خواهد کرد. همه تیپ ها به جز تیپ رده بالای Limited که موتور ۲ لیتری توربو دارد ، دارای موتور ۲٫۴ لیتر ۴ سیلندر با قدرت ۱۸۵ اسب بخار می باشند. موتور رده بالای تیپ Limited دارای قدرت ۲۴۵ اسب بخار بوده و به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل است. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا