اخبار عمومی

هیوندای سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ ارزان شد

هیوندای سوناتا 2018

قابلیت هایی بیشتر از قبل، اما ارزان تر!

کمپانی هیوندای در جریان نمایشگاه بین المللی خودرو شیکاگو ۲۰۱۸ که امسال برگزار شد، هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید را معرفی نمود. خودرویی که بدنه ای بهبودیافته دارد و از این رو عملکرد و راندمان بهتری از خود نشان می دهد. هیوندای تجدیدنظرهایی روی نمای جلوی خودرو که همان جلوپنجره، کاپوت و هواکش باشد کرده است. تغییراتی هم در نمای عقب مشاهده می شود. اما از همه مهم تر شاید بحث قیمت باشد. طبق اعلام کمپانی، هیوندای Sonata 2018 هیبرید با قیمت ۵۰۰ دلار ارزان تر عرضه خواهد شد. این در شرایطی است که پکیج ایمنی جدیدی نیز به خودرو اضافه شده است. یعنی قابلیت و تکنولوژی بیشتر و جدیدتر، اما ارزان تر!

هیوندای سوناتا 2018

با این تغییر و در واقع کاهش قیمت هیوندای سوناتا Hybrid ، اکنون سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ با قیمت پایه ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار عرضه می شود. قابلیت های جدید سوناتا برای تریم SE از این قبیل است: چراغ های جلوی زنون HID ، فناوری نوین BkueLIkn هیوندای و سامانه هشدار و ایمنی نقاط کور. تریم لیمیتد سوناتا که چراغ های LED ، نورپردازی داخلی، سانروف پانارومیک و … را به همراه دارد با قیمت پایه ۳۰۵۰۰ دلار عرضه می شود. در نهایت، تیپ گران قیمت تری هم وجود دارد که سیستم هشدار برخورد از جلو، گرم کن فرمان، شارژر وایرلس و سایر قابلیت های ایمنی بیشتر خودرو و راننده را به همراه دارد. این مدل با قیمت پایه ۳۴ هزار و ۳۵۰ دلار به فروش می رسد.

هیوندای سوناتا 2018

هیوندای سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ دارای موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر و یک موتور الکتریکی ۲۸ کیلوواتی (۵۱ اسب بخار) می باشد. باتری های لیتیوم یون جدید این خودرو اکنون به اندازه ۹ درصد بیشتر انرژی ذخیره می کنند. مجموع توان خروجی مفید سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ معادل ۱۹۳ اسب بخار است. این قدرت به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک منتقل می شود. با این کاهش قیمت، هیوندای امیدوار است که به فروش بیشتری برای هیوندای Sonata دست یابد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا