مسابقات و رویداد

اعلام اسامی برندگان مسابقات پیش بینی جام جهانی

برندگان

جام جهانی با کاریرا

خب مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه هم امروز پنجشنبه به پایان کار خود میرسد. تیم ملی ایران با درخشش در این مسابقات توانست محبوبیتی بیش از پیش در سطح جهان کسب کند و توانمندی های خودش را یکبار دیگر به نمایش بگذارد. کاریرا به مناسبت جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه در مرحله گروهی ۲ مسابقه پیش بینی نتیجه برگزار کرد. پیش بینی بازی ایران و اسپانیا و مسابقه پیش بینی بازی ایران و پرتغال . از همه کسانی که در این دو مسابقه شرکت کردند تشکر می کنیم.

قرعه کشی

همونطوری که قبلا در توضیحات دو مسابقه اعلام کرده ایم ، در هر مسابقه دو برنده خواهیم داشت. در هر مسابقه بین تمامی شرکت کنندگانی که مراحل گفته شده را کامل انجام داده بودند قرعه کشی انجام شد و فرد برنده مشخص گردید. در قسمت دوم هم بین تمام کسانی که نتیجه صحیح ایران ۰ و اسپانیا ۱ برای بازی اول و ایران ۱ و پرتغال ۱ برای بازی دوم را پیش بینی کرده بودند قرعه کشی کردیم و برنده های این بخش هم معلوم شد. امتیاز ویژه ای هم برای اون دسته از شرکت کنندگان درنظر گرفته شده بود که عکس ها را در صفحه اینستاگرام خودشون گذاشته بودند. چهار نفر برنده خوش شانش!

اسامی برندگان

برندگان مسابقه پیش بینی ایران – اسپانیا

۱ – برنده جایزه نقدی ۱ میلیون تومانی : آقای حمید طاهرزاده ، اراک

۲ – برنده جایزه نقدی ۲ میلیون تومانی : آقای سیدعلی حیدری ، تهران

برندگان مسابقه پیش بینی ایران – پرتغال

۱ – برنده جایزه نقدی ۱ میلیون تومانی : آقای بهادر جعفریان ، تهران

۲ – برنده جایزه نقدی ۲ میلیون تومانی : خانم پریچهر صادقکار ، آمل

با افراد برنده هماهنگ شده و جایزه ها تقدیم آن ها می شود. از همین جا دوباره خدمت این عزیزان تبریک عرض می کنیم. مجدد از همه کسانی که در مسابقه شرکت کردند نیز تشکر می کنیم. حتما همراه کاریرا باشید. برنامه های ویژه ای برای شما داریم.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا