اخبار عمومی

سهمیه بنزین تاکسی‌ها افزایش یافت

سهمیه بنزین تاکسی‌ها

سهمیه بنزین تاکسی‌ها چه تفاوتی با گذشته کرده است؟

مدیرعامل تاکسیرانی تهران ضمن اعلام افزایش سهمیه بنزین تاکسی‌ها، اعلام کرد که پیشنهاد پیمایشی کردن سهمیه این خودروها با موافقت دستگاه‌های ذیربط همراه شده است و به‌زودی اجرایی خواهد شد.

علیرضا قنادان، مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه سهمیه‌ی بنزین برای تاکسی‌های دوگانه‌سوز در ابتدا ۲۰۰ لیتر در ماه بود که ما آن را به ۲۵۰ لیتر رساندیم، گفت: هم‌اکنون تاکسی‌هایی که فقط از بنزین استفاده می‌کنند، ۴۰۰ لیتر سهمیه دارند و تاکسی‌های ون هم ۷۰۰ لیتر در ماه سهمیه می‌گیرند. کارشناسان ما پیشنهاد داده بودند که برای خودرو‌های دوگانه‌سوز ۳۰۰ لیتر در ماه و برای خودرو‌های تک‌سوز ۵۰۰ لیتر بنزین سهمیه اختصاص یابد؛ سهمیه‌ای که اکنون اختصاص داده شده به‌طور متوسط کفایت می‌کند، اما روش آن درست نیست، چون سهمیه باید براساس پیمایش اختصاص یابد.

سهمیه بنزین تاکسی‌ها

قنادان با تأکید بر اینکه بنزین باید به تاکسی‌هایی برسد که خدمات‌دهی می‌کنند، گفت: پیشنهاد پیمایشی کردن سهمیه‌ی بنزین تاکسی‌ها را به وزارت نفت و وزارت کشور دادیم که آن‌ها با این موضوع موافقت کردند. هم‌اکنون در حال ارسال طرح پیمایشی کردن سهمیه سوخت تاکسی‌ها به وزارت کشور هستیم و تلاش می‌کنیم از ماه آینده این سهمیه براساس پیمایش اختصاص یابد. با پیمایشی شدن سهمیه سوخت تاکسی‌ها امکان سوء استفاده از کارت سوخت رانندگان هم کاهش می‌یابد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا