مسابقات و رویداد

پیش بینی مسابقه فوتبال ایران – اسپانیا (مهلت به پایان رسید!)

ایران - اسپانیا

پیش بینی کنید ، برنده شوید!

سلام به همه شما همراهان همیشگی کاریرا ! اول از همه عید سعید فطر و دوم برنده شدن تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به شما تبریک می گوییم. به امید موفقیت های بیشتر برای تیم ملی ایران و همه شما علاقه مندان! به مناسبت رقابت های جام جهانی فوتبال ، مجموعه کاریرا یک مسابقه ترتیب داده و از همین جا از شما دعوت می کنیم که در این مسابقه شرکت کنید. جایزه های خوبی در انتظار شماست!

چجوری شرکت کنیم؟

همه موارد زیر را انجام دهید تا در قرعه کشی کاریرا شرکت داده شوید :

در اینستاگرام کاریرا :

صفحه اینستاگرام کاریرا با آی دی carera.ir را فالو کنید و حداقل سه نفر از دوستاتون رو زیر پست مسابقه منشن (@) کنید.

در وب سایت کاریرا :

نتیجه بازی ایران – اسپانیا را پیش بینی کنید و برای ما در قسمت کامنت های پایین همین صفحه (ارسال دیدگاه) به همراه آی دی اینستاگرام تون بنویسید.

نکته های مهم

– کامنت های بیشتر تاثیری در قرعه کشی ندارد . تنها یک کامنت زیر پست مسابقه در اینستاگرام کاریرا و یک کامنت پیش بینی نتیجه به همراه آی دی اینستاگرام تون در بخش دیدگاه های پایین همین مطلب کافی است.

– فقط و فقط کسانی در قرعه کشی شرکت داده می شوند که همه موارد گفته شده را انجام داده باشند. (هم فالو و منشن در اینستاگرام و هم کامنت در پایین همین صفحه)

جایزه و قرعه کشی

– کاریرا در قسمت اول بین همه کسانی که مراحل را بطور کامل انجام داده باشند قرعه کشی انجام میده و به یک نفر هدیه نقدی ۱ میلیون تومانی جایزه داده میشه.

– به صورت جداگانه در قسمت دوم فقط بین کسانی که نتیجه بازی فوتبال ایران – اسپانیا را صحیح پیش بینی کرده باشند یک قرعه کشی انجام میشه و به نفر برنده هدیه نقدی ۲ میلیون تومانی تقدیم خواهد شد.

– برنده قسمت اول اگر نتیجه بازی را درست پیش بینی کرده باشه طبیعتا در قسمت دوم هم شرکت داده میشه و این شانس را دارد که مجموعا برنده مبلغ ۳ میلیون تومان شود.

زمان مسابقه

– برای شرکت در قرعه کشی از همین الان تا قبل شروع بازی فوتبال ایران – اسپانیا یعنی ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ فرصت دارید. راس ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه امکان درج کامنت های این مطلب غیر فعال می شود.

– نتیجه قرعه کشی ها هفته آینده در وب سایت کاریرا اعلام می شود. پس وب سایت کاریرا را دنبال کنید.

امتیاز ویژه (اختیاری)

یک عکس در پایین همین صفحه برای دانلود قرار داده شده است. این عکس را دریافت کنید و در صفحه اینستاگرام خودتون آپلود کنید و توی کپشن همان پست ، کاریرا را بصورت carera.ir@ و carera# منشن و تگ کنید. در ضمن زیر پست خودتون طی یک جمله دوستان و فالوور هاتون را به شرکت در مسابقه دعوت کنید. افرادی که این کار را انجام دهند ۵ برابر شانس بیشتر در قرعه کشی خواهند داشت.

دانلود عکس

به روز رسانی ۱ : حتما توجه داشته باشید که در کنار پیش بینی نتیجه یا قسمت وبسایت ، آی دی اینستاگرام خودتون را هم بنویسید. مشاهده می شود که برخی از افراد متاسفانه آی دی را ننوشته اند. حتما به این مساله دقت داشته باشید! همچنین یادآوری می شود بخش نظرات (دیدگاه) این مطلب راس ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ خرداد بسته شده و امکان درج کامنت پس از این ساعت وجود نخواهد داشت.

به روز رسانی ۲ : از مشارکت همه دوستان کاریرا سپاسگزاریم. درج نظرات راس ساعت ۲۲:۳۰ و همزمان با شروع بازی غیر فعال گردید. تعداد ۲۷۸ نفر (البته هنوز رای های تکراری یا ناقص حذف نشده اند!) پیش بینی خودشون رو برای ما ارسال کردند. نتایج قرعه کشی هفته آینده در کاریرا اعلام خواهد شد.

بالا