معرفی خودرو

پرچم دار DS در راه است

DS

رقیب تازه نفس و سرسخت برای BMW سری ۵

برند DS را می توان برندی لوکس و خاص در گروه پژو – سیتروئن دانست. چیزی همانند لکسوس در گروه تویوتا و یا اینفینیتی برای نیسان. اکنون DS تصمیم گرفته تا کمی با سایر اعضای گروه یعنی پژو ها و سیتروئن ها فاصله بگیرد و تبدیل به تنها پرچم دار خانواده فرانسوی شود. یک چیزی همانند جمله معروف “شعبه دیگری ندارد” ! چرا؟ بخاطر اینکه اخیرا کمپانی Peugeot با معرفی پژو ۵۰۸ جدید یا همان پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ کمی تا قسمتی کار را برای DS سخت کرده و به نوعی خیلی خوب توانسته پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ را به عنوان پرچم دار خانواده PSA معرفی کند. اما این چیزی نیست که به مذاق DS خوش بیاید! رقابت خانوادگی!

خودرو DS

پس نوبت آن فرا رسیده تا حرکتی نو و طرحی نو توسط DS در انداخته شود! الیته DS 7 کراس و DS 3 کراس هر دو به خوبی جای خود پیدا کرده اند و حضور DS را پر رنگ تر از همیشه کرده اند. اما …… DS به چیز بیشتری احتیاج دارد! یک پرچم دار! یک فلگ شیپ! این پرچم دار را احتمالا در ۲۰۲۰ ملاقات خواهیم کرد. به نام احتمالی و تایید نشده DS 8 !خودروی جدید کمپانی فرانسوی یعنی DS جدید قرار است به مصاف BMW های سری ۵ ، آئودی A6 و مرسدس بنز کلاس E برود. نبرد فرانسوی – آلمانی! علیرغم سه تفنگدار آلمانی ، DS فرانسوی قرار نیست یک سدان با طرح معمول باشد. طراحان فرانسوی قصد دارند تا سدان خود را با زبان و استایل جدید و چالشی ارائه کنند.

خودرو DS

شاید طرح جدید چیزی شبیه به سیتروئن نومرو ۹ باشد و شاید هم نه. اما گمانه زنی ها حاکی از این است که سیتروئن Numero 9 یک کانسپت بالقوه و توانمند برای تمام اعضای PSA منجمله DS است. عکس های سیتروئن نومرو ۹ کانسپت در این خبر برای شما قرار داده شده است. یکی از مدیران DS آقای Erik Apode در گفتگوی خود با اتو اکسپرس اعلام نموده که DS جدید فوق العاده ، متفاوت و تماشایی خواهد بود. به همین دلیل این خودرو با نمای متفاوت جلو و عقب همراه می شود. طبق اعلام کمپانی دی اس ، محصول جدید قرار نیست بازتاب کننده دنیای تکنولوژیک و سیر پر شتاب و صعودی رقیبان باشد. کمپانی اضافه می کند که DS جدید قرار نیست یک کپی فرانسوی از مرسدس بنز باشد!

سوال اینجاست که پژو ۵۰۸ جدید و DS جدید چه شباهت ها و چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند. آیا دی اس از پژو الهام می گیرد؟ پلت فرم چطور؟ طبق اطلاعات اولیه ، بر اساس سیاست های بالادستی گروه پژو – سیتروئن ، احتمالا DS جدید از همان پلت فرم پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ یعنی EMP2 استفاده کند. همان طور که میدانید کمپانی پژو یا در واقع گروه PSA در ایالات متحده آمریکا حضور فعال و رسمی ندارد. شایعه هایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه DS جدید قرار است بهانه ای باشد برای بازگشت گروه پژو – سیتروئن به بازار آمریکا. باید منتظر ماند و دید. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا