رونمایی و جاسوسی

پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۱ معرفی شد ، پاک، خانوادگی و سریع

پژو 508 مدل 2021

پژو ۵۰۸ Sport Engineered معرفی شد

شیر پیر فرانسوی قرار است بعد از مدت‌ها محصولات اسپرت اما هیبریدی را روانه بازار کند تا جایگاه از دست رفته خود در بازار محصولات اسپرت را به نوعی بازیابی کند.

در سال‌های گذشته پژو فعالیت قابل قبولی را در حوزه محصولات اسپرت از خود نشان نداده و تنها محصولی با نام GTI را عرضه کرده که عموما هاچبک‌های کوچک و متوسطی همچون ۲۰۸ و ۳۰۸ بوده اند. به نوعی آخرین سدان اسپرت واقعی شرکت پژو را باید همان ۴۰۵ Mi 16 دانست.

پژو 508 مدل 2021

پیش از این پژو خبر از عرضه مدل‌های قدرتمند هیبریدی با نام Sport Engineered داده بود تا با عرضه نسل جدید محصولات اسپرت از سمت این شرکت روبرو باشیم. سال گذشته در نمایشگاه ژنو کانسپت پژو ۵۰۸ Sport Engineered به نمایش گذاشته شد.

این سدان قدرتمند هیبریدی از ۳ موتور نیرو می‌گیرد. موتور اصلی همان موتور بنزین‌سوز مجهز به توربوشارژر با حداکثر قدرت ۲۰۳ اسب بخار است که به یک موتور الکتریکی با حداکثر قدرت ۱۱۱ اسب بخار کوپل شده و نیرو رسان چرخ های جلویی است. موتور الکتریکی دیگری نیز در محور عقب کار شده که توانایی تولید ۲۰۳ اسب بخار را دارد و چرخ‌های عقب را به حرکت در می‌آورد.

پژو 508 مدل 2021

این سدان ۴ چرخ متحرک هیبریدی برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۴٫۳ ثانیه زمان احتیاج دارد که حتی از مرسدس AMG C43 نیز سریع تر است.

پژو قرار بود در ماه اکتبر سال جاری به طور رسمی این محصول قدرتمند را در دو مدل سدان و واگن روانه بازار کند اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، معرفی و عرضه این محصول مورد انتظار شرکت پژو نیز به تعویق افتاد.

پژو 508 مدل 2021

در حال حاضر شرکت پژو قصد دارد مدل هیبریدی ۵۰۸ را نیز در بازار عرضه کند. این مدل به احتمال زیاد از بسته باتری به ظرفیت ۱۱٫۸ kWh بهره می‌برد و برد حرکتی آن در حالت تمام الکتریکی برابر با ۵۰ کیلومتر است.

با گسترش ویروس کرونا و حذف پژو از بازار اصلی خود در خاورمیانه یعنی ایران، این شرکت روزهای سختی را پشت سر می گذارد و تمام امید این شرکت به عرضه محصولات جدید برقی و کراس اوورهای جدید آن است. در همین رابطه چندی پیش نیز فیس لیفت جدیدی معرفی شد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا