اخبار عمومی

رقابت پژو ۵۰۸ جدید و فولکس پاسات

پژو 508 مدل 2019

پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ ، دریای امکانات!

چندی پیش کمپانی پژو از خودروی جدید خود یعنی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ رونمایی کرد. اکنون در راستای حفظ مزیت رقابتی، پژو قصد دارد نسخه رده بالا و مخصوص ۵۰۸ را جهت رقابت با رقیب شماره ۱ این روزها یعنی فولکس پاسات ارائه نماید. همه چیز با ورژن GT شروع می شود. سطح GT محصولات پژو همواره معرف رده بالا بودن این سری هستند. اولین نسخه از پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ رده GT دارای رنگ قرمز و یا آبی تیره بوده که در قسمت جلوی خودرو رنگ مشکی با این دو رنگ همنشین خواهد شد. این خودرو سوار بر چرخ های ۱۹ اینچی با رینگ های آلیاژی (آلومینیومی یا منیزیمی) با رنگ های خاکستری تیره و روشن (دو رنگ) است و این باعث شده که ۵۰۸ با بقیه متفاوت باشد.

پژو 508 مدل 2019

و اما داخل خودرو، قبلا در معرفی پژو ۵۰۸ جدید به کابین های انحصاری پژو تحت عنوان آی کاکپیت یا i-Cockpit اشاره کرده ایم. ابتدا باید به پوشش چرم آلکانترا (Alcantara) به رنگ مشکی و چوب های طرح راه راه به رنگ خاکستری اشاره کنیم که زیبایی خیره کننده ای به اتاق خودرو بخشیده اند. اما حربه اصلی پژو برای فروش ۵۰۸ جدید چیست؟ پک کاملی از تکنولوژی های پیشرفته و اغوا کننده! چراغ های جلوی فول LED، فناوری دید در شب، سیستم صوتی فوکال با هدفون های وایرلس، مسیریاب و نقشه های راهبری سه بعدی (۳D) روی صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی و غیره. پژو همچنین پدال های آلومینیومی با پوشش کروم را به عنوان یکی دیگر از جلوه های پژو ۵۰۸ درنظر گرفته است.

پژو 508 مدل 2019

به هر حال ۵۰۸ جدید ۲۰۱۹ گل سر سبد کمپانی پژو است و قطعا اولین نسخه (First Edition) این خودرو در سینه خود موتور پیشرفته ای را جای می دهد. پیشرانه بنزینی ۲۲۵ اسبی و دیزلی ۱۸۰ اسبی. هر دو موتور متصل به سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته اتوماتیک هستند. شرکت پژو اطلاعاتی در مورد تعداد تولید درنظر گرفته شده برای این خودرو اعلام نکرده، اما خاصتا به واژه “محدود” یا همون لیمیتد اشاره کرده است. این خودروی تا بن دندان مسلح، بصورت آنلاین در ۱۲ کشور اروپایی قابل رزرو بوده که در صورت نبود مشکل از اکتبر ۲۰۱۸ یعنی ۷ ماه دیگر تحویل می شود. فعلا باید این خودرو را بصورت نمایشی در نمایشگاه خودرو ژنو و احتمالا در نمایشگاه ماه آینده شهر پکن (چین) مشاهده کنیم. امیدواریم هرچه سریع تر بواسطه ایکاپ شاهد حضور این خودرو در کشور ایران باشیم.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا