رونمایی و جاسوسی

معرفی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ + فیلم و عکس

پرچمدار سدان های پژو!

ماجرای پژو ۵۰۸ اولین بار در سال ۲۰۱۱ آغاز شد. پس از فیس لیفت که آخرین تغییر روی پژو ۵۰۸ محسوب میشد، اکنون شاهد نسل دوم سدان لوکس پژو هستیم. اقدامی هوشنمدانه از سوی کمپانی در آستانه نمایشگاه ژنو! پژو نمی توانست صبر کند که در داخل نمایشگاه از ورژن جدید ۵۰۸ رونمایی شود. از این رو جلوجلو دست به کار شده و عکس ها و مشخصاتی از این سدان را به بیرون عرضه کرد.

پژو ۵۰۸ جدید نسبت به نسل قبل پژو ۵۰۸ حدود ۶ سانتی متر در ارتفاع و ۸ سانتی متر در طول کوتاه تر است. اما در مقابل ۲ سانتی متر عرض بیشتری دارد. ورژن جدید به قطع ظاهر تیزتر و بولدتری دارد که این ظاهر جدید بواسطه جلوپنجره های متفاوت و چراغ های بازطراحی شده جلو عقب شکل گرفته است. حجم صندوق عقب خودرو ۱۴ لیتر افزایش دارد که نشان دهنده سیاست های جدید خودروسازها مبنی بر اتومبیل های جادارتر و راحت تر است. صندلی های عقب نیز قابل تا شدن بوده و بدین ترتیب حجم بارگیری خودرو در سمت عقب به ۱۵۳۷ لیتر می رسد.

پژو 508 جدید

از نقاط قوت پژو ۵۰۸ جدید می توان به i-Cockpit اشاره کرد که مدتی است پژو آن را در همه محصولات خود پیاده می کند. فناوری که به فرم طراحی داخلی خودرو سر و سامان داده و راحتی هرچه بیشتر راننده را فراهم می کند. در واقع آی کاکپیت پژو تغییراتی را در ابعاد فرمان، زاویه و ارتفاع صندلی راننده، صفحه نمایش و دکمه های آن و در نهایت شیشه جلو ه وجود می آورد. بدین طور که راننده همواره بیشترین تسلط و دید جلو را در رانندگی داشته و در کنترل و هدایت فرمان و کار با صفحه نمایش و دکمه ها دچار سختی نشود. فرمان های کوچک جزء اصلی طراحی جدید پژو هستند که پژو ۵۰۸ نیز از آن بی نصیب نمانده است.

پژو 508 جدید

و اما پیشرانه! موتور بنزینی ۱٫۶ لیتری که در ۲ نسخه ۱۷۷ و ۲۱۷ اسب بخاری عرضه می شود. این موتور متصل به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است. پیشرانه های شناخته شده BlueHDi دیزلی پژو نیز فراموش نشده اند. نسخه دیزلی پژو ۵۰۸ جدید در درون خود موتور ۱٫۵ لیتری و یا ۲ لیتری می تواند داشته باشد. موتورهای دیزلی ۵۰۸ در سه قدرت ۱۲۸ ، ۱۵۸ و ۱۷۷ اسب بخاری عرضه خواهند شد که گیربکس ۶ سرعته دستی و یا ۸ سرعته اتومات که قبلا به آن اشاره کردیم برای آن ها در نظر گرفته شده است. کمپانی پژو در مورد وزن خودرو نیز اعلام کرده که پژو ۵۰۸ جدید ۷۰ کیلوگرم سبک تر است. برای سال ۲۰۱۹ نیز نسخه پلاگین هیبرید یا همان PHEV برنامه ریزی شده. ترمزهای اتوماتیک اضطراری، کرور کنترل هوشمند، چراغ های هوشمند و سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی از جمله قابلیت های ۵۰۸ جدید هستند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا