معرفی خودرو

تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ پس از ۵ سال به نمایندگی‌های فروش آمد + عکس

تویوتا سوپرا 2020

 با پرداخت ۵۰,۹۲۰ دلار می‌توانید تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ بخرید

سرانجام پس از ۵ سال انتظار مدل جدید تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ معرفی شد و مشتریان می‌توانند آن را در نمایندگی‌ها خریداری نمایند. همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد، قیمت مدل پایه‌ی سوپرا از ۵۰,۹۲۰ دلار آغاز می‌شود، و این مدل با امکانات قابل توجهی عرضه می‌شود.

 

این آپشن‌ها شامل: نمایشگر ۶٫۵ اینچی مجهز به بلوتوث، صندلی‌های آلکانترا، فرمان چرم، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، برف پاک کن‌های مجهز به سنسور باران، سیستم ورود بدون کلید و بسته‌ی ایمنی که شامل امکاناتی نظیر: سیستم جلوگیری از برخورد به همراه تشخیص عابران پیاده، سیستم کمکی فرمان‌دهی و تغییر خطوط و همچنین سیستم نوربالای اتوماتیک می‌باشد.

مدل‌های گران قیمت و پریمیوم دارای نمایشگر ۸٫۸ اینچی مجهز به نویگیشن، سیستم Apple CarPlay بدون سیم، نمایشگر هدآپ، سیستم صوتی ۱۲ اسپیکر JBL و صندلی‌های چرمی مجهز به گرمکن می‌باشند. این مدل‌ها ۵۴,۹۲۰ دلار قیمت گذاری شده‌اند. ۱۵۰۰ نسخه‌ی اولیه‌ی تولید شده از سوپرا دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند آینه‌های جانبی قرمز رنگ، رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی مشکی و صندلی‌های اسپرت قرمز رنگ به شرط انتخاب رنگ سفید یا مشکی برای بدنه‌ی خودرو و صندلی‌های مشکی رنگ با بدنه‌ی قرمز ، می‌باشد.

تعداد محدودی از بسته‌های آپشنال برای این خودرو در نظر گرفته شده است که دربرگیرنده‌ی: بسته‌ی کمکی راننده با قیمت ۱,۱۹۵ دلار با آپشن‌هایی نظیر کروز کنترل تطبیق پذیر، سیستم نقطه کور، سنسور پارک و هشدار برخورد از عقب است.

تمامی مدل‌های سوپرا به موتور خطی ۳ لیتری توربوشارژ ۶ سیلندر با ۳۳۵ اسب بخار نیرو و ۴۹۵ نیوتن متر گشتاور مجهزاند. این پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود. در اولین تست ما تویوتا سوپرا در ۳٫۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یافت که ۰٫۲ ثانیه از تخمین تولید کننده‌ی آن کمتر بود. همچنین این خودرو در مقایسه با BMW M2 Competition 2019 و پورشه ۷۱۸ Cayman 2018 کمی سریع تر است.

این خودرو در رنگ‌های قرمز، زرد، آبی، خاکستری، نقره‌ای، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

منبع: motortrend

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا