بوگاتی دیوو
رونمایی و جاسوسی

بوگاتی دیوو رسما رونمایی شد + فیلم مراسم رونمایی

با بوگاتی دیوو Divo آشنا شوید

هرچند که مطابق پیش‌بینی‌ها، پیشرانه و بسیاری از تجهیزات فنی دیوو، تفاوت خاصی با شیرون ندارند؛ اما به دلیل بهینه‌سازی‌های متعدد در محصول جدید بوگاتی و چهره‌ی مدرن دیوو، می‌توان رونمایی این مدل را، یکی از بااهمیت‌ترین اتفاقات خودرویی جهان در سال ۲۰۱۸ دانست. این رویداد، حتی فستیوال پبل بیچ کالیفرنیا را تحت تاثیر قرار داد تا رونمایی لامبورگینی اونتادور SVJ و پورشه ۹۱۱ گولد، به حاشیه رانده شود.

تنها ۴۰ دستگاه از مدل جدید بوگاتی یعنی Divo تولید خواهد شد که تمام آن ها پیش فروش شده است.

بنابر اعلام رئیس شرکت خودروسازی بوگاتی به محض پرده برداری از مدل ۲۰۱۹ بوگاتی با عنوان «دیوو» برای مالکان خودروهای بوگاتی شیرون ، تمام ۴۰ دستگاه از این خودرو که قرار است تولید شود به فروش رسیده است. استفان وینکل‌من رئیس بوگاتی در رابطه با معرفی مدل جدید این شرکت اعلام کرد که بوگاتی دیوو چالاک‌تر، سریع‌تر و دارای هندلینگ بالاتری نسبت به کایرون است. البته پلت‌فرم دیوو براساس همان مدل شیرون است.

تیزر رسمی بوگاتی دیوو Bugatti Divo

با نگاه به نمای روبرو، متوجه می‌شویم تنها شباهت دیوو با شیرون و ویرون، به جلوپنجره‌ی سنتی این ابرخودرو خلاصه می‌شود و در دیگر اجزاء، تحولی مهم روی داده است. از نمای جانبی هم، حالت C شکل بدنه، باریک‌تر از قبل ارائه می‌شود تا هدایت هوا و شرایط آیرودینامیک، بهبود یابد. نور اصلی، برای اولین بار، بدون کاسه چراغ و به صورت تمام LED با حالتی عمودی ارائه شده است، ضمن اینکه گستردگی کم‌نظیری برای هدایت هوا در داخل سپر، وجود دارد. این شرایط، برای شیرون فراهم نبود و مطمئنا نقش بسیار مهمی در کاهش حرارت پیشرانه‌ی بوگاتی، خواهد داشت.

این خودرو همچنین برای رانندگی در جاده‌های پر پیچ و خم و شرایط آب و هوایی نامناسب طراحی شده‌است. دیوو نیز مانند شیرون دارای موتور ۸ لیتری و ۱۶ سیلندری است. در دیوو همچنین ایرودینامیک و سیستم تعلیق خودرو به نحوی طراحی شده است تا بتواند در پیچ‌های جاده عملکرد بهتری از خود نشان دهد. این در حالی است که وزن این خودرو نیز نسبت به مدل‌های پیشین خود کاهش یافته است. برای هندلینگ مناسب‌تر مهندسان لاستیک‌های عقب این خودرو را پهن تر طراحی کرده‌اند.

فیلم مراسم رونمایی بوگاتی دیوو Bugatti Divo

بوگاتی دیوو رسما رونمایی شد + فیلم مراسم رونمایی
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا