اخبار عمومی

تویوتا راز خودرو های الکتریکی خود را به اشتراک می گذارد

خودرو های الکتریکی

پتنت تمامی خودرو های الکتریکی تویوتا به صورت رایگان در اختیار همگان قرار می گیرد.

تمامی خودروسازان در رابطه با تکنولوژی های بکار رفته در محصولات خود به شدت پنهان کار هستند. این یک قانون کلی است، هر چیزی که به عنوان فرمول، مدرک و یا سندی مهم در رابطه با تولید محصولات محسوب شود به صورت جدی حتی بیشتر از دستور عمل ساخت کوکا کولا محافظت می شود! با این وجود تویوتا در اقدامی پتنت تولیدی تقریبا ۲۴ هزارمحصول از خانواده خودرو های الکتریکی خود را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است.

این به این معنا است که هر شرکتی که قصد تولید خودروای هیبریدی یا تمام الکتریکی را داشته باشد، می تواند به تمامی تجربیات و تولیدات تویوتا بدون پرداخت حتی یک ریال دسترسی داشته باشد.

همچنین اگر در درک دستور العمل و یا قسمتی از پتنت مشکلی وجود داشته باشد، تویوتا به هر خودروسازی که از آنها درخواست کمک نماید مشاوره فنی می دهد، البته هر مشاوره ای هزینه ی مربوط به خود را نیز دارد، هر چیزی که نمی شود رایگان باشد، شما اینطور فکر نمی کنید؟!

خودرو های الکتریکی

در کل ۲۳,۷۴۰ پتنت از ۲۰ سال سابقه ی تولید خودرو های هیبریدی تویوتا در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. تکنولوژی ای که به خودروسازان کمک می نماید تا در مقابل بدتر شدن شرایط آب و هوایی جهان به تولید خودرو های هیبریدی یا تمام الکتریکی روی آروند.

بر اساس گفته ی معاون اجرایی تویوتا، آقای Shigeki Terashi : “با توجه به حجم بالای سوالات مطرح شده در رابطه با سیستم های الکتریکی وسایل نقلیه ی ما، توسط شرکت هایی که متوجه نیاز تولید خودرو های الکتریکی شده اند، دریافتیم که هم اکنون زمان همکاری فرا رسیده است.”

“اگر آمار و ارقام تولید خودرو های الکتریکی در ۱۰ سال آینده افزایش یابد، این خودرو ها به محصولی استاندارد تبدیل می شوند و ما امیدواریم که نقش بسزایی را در حمایت از این روند ایفا کنیم.”

منبع: topgear

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا