مسابقات و رویداد

بازجویی از ادعای جگوار ! رقابت واقعی بین جگوار برقی I-Pace و تسلا

بررسی ادعای جگوار

اگر یادتان باشد وقتی کمپانی جگوار محصول تمام برقی خود یعنی جگوار I-Pace را رونمایی کرد ، با فاصله کمی از آن تعدادی فیلم تبلیغاتی برای این خودرو منتشر ساخت. ما هم در کاریرا یکی از این ویدیو ها را برای شما قرار دادیم. جایی که جگوار برقی I-Pace به مصاف تسلا X و تسلا P100 رفت . حال سوالی پیش آمده و آن اینکه آیا واقعا جگوار می تواند تسلا را شکست دهد؟ آن فیلم ها ساخته خود شرکت Jaguar بوده و همین باعث شده که توانمندی این خودرو زیر سوال برود. حال وقت آزمایش واقعی است! برگزاری خودآزمایی جگوار تمام برقی I-Pace در برابر تسلاهای تمام برقی X 100D و P100D به دست کسانی غیر از خود جگواری ها !

jaguar i-pace

خب حالا حقیقتا گربه برقی جگوار می تواند تسلا مدل X را شسکت دهد؟ جواب مثبت است! اگه مدل مناسبی را انتخاب کنید ( کنند!) بله ، جگوار پیروز می شود. منظور از مدل مناسب همان تسلایی است که کمپانی جگوار برای رقابت با I-Pace انتخاب کرده بود یعنی تسلا X 75D . اما اگر مدل دیگری انتخاب شود چطور ؟ اینجاست که باید یکبار دیگر Jaguar محک زده شود. اکنون قرار است جگوار آی پیس به جنگ یکی از قوی ترین تسلاها یعنی تسلا X 100D برود.

خوب است بدانید هیچ کدام از این خودروهای برقی خودروهای درگ و مسابقه نیستند که این همه رقابت و مسابقه بین آن ها برگزار می کنند. اما خب بحث تبلیغات مطرح است و شو آف . پس ما اینجا در واقع شاهد رقابت یک سری خودروهای خانوادگی برقی هستیم. یکی دیگر از فیلم های تبلیغاتی اخیر جگوار به خودروی سدان یعنی XE 300 مربوط می شود. رقابت جگوار XE 300 با قهرمان المپیک رشته اسکیت را در کاریرا ببینید!

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا