اخبار عمومی

معرفی کیا پیکانتو جدید + عکس

new kia picanto

سرباز کوچک تازه نفس!

در راستای استراتژی های رقابتی کمپانی کیا، این شرکت با سرباز کوچک خود یعنی کیا پیکانتو جدید (New Picanto) به جنگ فولکس Up ، هیوندای i10 و پژو ۱۰۸ می رود.
• نسل سوم خودروهای خودروهای کوچک Kia
• هاچ بک و دارای مدل هایی با ۳ نوع پیشرانه متفاوت
• در بازارهای جهانی با قیمت حدود ۱۰ تا ۱۴ هزار پوند

معرفی کیا پیکانتو جدید + عکس carera.ir 965 541

این خودروی کوچک دقیقا هم اندازه و هم سایز برادران دیگرش در سری های گذشته است. با این تفاوت که فقط و فقط بصورت هاچ بک ۵ درب عرضه می شود. در داخل کابین نسبت به گذشته فضای بیشتری برای سرنشینان و قرار دادن بار درنظر گرفته شده است. انواع مختلف این خودرو شامل ۳ نوع موتور، دو حالت دنده در ۵ تیپ کلی دسته بندی می شود. این تیپ ها بطور کلی در درجه کلاس ۱، کلاس۲ و کلاس۳ طبقه بندی می شوند. همانند گذشته کلاس ۱، مدل پایه این خودرو خواهد بود که شامل شیشه های برقی جلو، قفل مرکزی با ریموت، رادیو دارای پورت USB و خروجی AUX، چراغ های جلویی خودکار و … می شود.

در کلاس ۲، شاهد تهویه هوا، بلوتوث، رینگ های آلومینیومی، و سیستم صوتی استریو از نوع تقویت شده هستیم. در کلاس ۳، سیستم ایمنی ترمز اضطراری خودکار، چراغ های مه شکن جلو، صفحه نمایش ۷ اینچی برای نمایش نقشه و هدایتگر خودکار و دوربین عقب از جمله خصوصیات این کلاس است. مدل های لوکس این پیکانتو در ۲ تیپ GT Line و GT Line S تولید می شوند. این دو تیپ شامل اگزوزهای دوقلو، صندلی های چرمی با دوخت ویژه در جلو و عقب و چراغ LED مخصوص روشنایی در روز می شوند. همچنین بطور اختصایی برای تیپ GT Line S ، سان رووف برقی و سیستم گرمایش صندلی وجود دارد.

معرفی کیا پیکانتو جدید + عکس carera.ir 965 215 1

طبق اطلاع رسانی کمپانی Kia، در ابتدا، پیکانتو مدل جدید قرار است با پیشرانه بنزینی عرضه شود. یک مدل ۳ سیلندری، ۶۶ اسب بخاری با ظرفیت ۱۰۰۰ سی سی و مدل دیگر ۴ سیلندری، ۸۳ اسب با حجم ۱۲۵۰ سی سی. در آینده، عضو سوم این خانواده بنزینی، یعنی ۳ سیلندری ۹۹ اسبی با حجم ۱۰۰۰ سی سی از نوع T-GDi به گروه ملحق خواهد شد. شرکت کیا همه خودروهای خود را با خدمات پس از فروش ۷ ساله و ۱۶۱ هزار کیلومتر عرضه می کند که New Picanto از این قاعده مستثنی نیست. هم اکنون این خودرو در بازارهای جهانی به فروش می رسد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا