خودروهای الکتریکی و برقی

چه اتفاقی خواهد افتاد زمانی که تسلای خود را به دوست پریوس سوارتان قرض دهید؟ + فیلم

اولین تجربه‌ی رانندگی مالک تویوتا پریوس را با مدل ۳ تسلا

زمان آن رسیده است که مدل ۳ تسلای خود را در مکانی پنهان کنید، زیرا ممکن است که همکار شما هنگامی که انتظار آن را ندارید با خودرو فرار کند! لازم به ذکر است که برخی از الفاظ استفاده شده در این فیلم نامناسب می باشد.

معمولا بیشتر افرادی که برای اولین بار رانندگی با یک تسلا (یا هر خودروی الکتریکی دیگر) را تجربه می‌کنند بسیار تحت تاثیر قرار می‌گیرند. بله، هنوز هم مواردی وجود دارد که در آنها مشکلات بوجود آمده در تکنولوژی تسلا، کیفیت کنترل و یا مشکلات مرکز سرویس‌دهی آن گزارش شود، اما با این وجود اینگونه مشکلات دلیلی بر خوب نبودن تسلا نیستند. همچنین مشکلات گزارش شده بر روی حسی که در اولین تجربه‌ی رانندگی با این مدل القا می‌شود تاثیری ندارد.

یوتوبری که مالک یک تسلا مدل ۳ تمام چرخ متحرک است، در کانال خود با نام ThatWhiteTesla ویدیوئی منتشر کرده است که در آن دوست خود را به امتحان کردن خودرو الکتریکی دعوت می‌نماید. البته مشخص است که مالک پریوس تحت تاثیر قرار گرفته است که مطلب عجیبی هم نیست!

توضیحات ویدیو منتشر شده در کانال ThatWhiteTesla یوتوب:

مالک تویوتا پریوس برای اولین بار پشت فرمان تسلا مدل ۳ می نشیند. من همکارم دیوید (مالک تویوتا پریوس) را به تست مدل ۳ تسلا دعوت کردم. این اولین تجربه ی او پشت فرمان یک تسلا و سیستم خودران آن است، خودتان از واکنش او نتیجه گیری کنید!

لحظات حائز اهمیت این ویدیو:

  • ۱:۱۶ – دیوید برای نخستین بار پدال گاز را تا آخر فشار می دهد.
  • ۲:۱۶ – دیوید مجددا گاز را تا آخر پر می کند.
  • ۳:۰۵ – اولین تجربه از سیستم خودران تسلا.
  • ۴:۰۰ – مدل ۳ تسلا در ترافیک سنگین به صورت خودکار لاین عوض می کند.

منبع: inside evs

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا