آشنایی با برندها

۱۵ ماشین آمریکایی که تصور نمی کردید وجود دارند!

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

تا حالا درباره تانک رضوانی چیزی شنیده اید ؟ درباره Equus Bass 770 چطور ؟

آمریکایی ها می توانند به نمایندگی فورد یا شورلت محله شان بروند و یک موستانگ یا کامارو خریداری کنند. دیترویت یکی از بزرگترین بازار های فروش ماشین در آمریکاست اما با کمی تحقیق متوجه میشوید که نام های معروف تنها برند هایی نیستن که در حال طراحی ، ساخت و فروش خودرو در آمریکا هستن .

این مطالب را هم از دست ندهید:

در آمربکا میتوانید هر چیزی از ابر ماشین ۱۰۰۰ اسب بخاری گرفته تا یک مینی ون معقول و ایمن و یا حتی SUV هایی که در رده نظامی قرار میگیرن خریداری کنید البته اگه بدونید کجا باید دنبالشون بگردین . اما انتظار این رو نداشته باشین که اونا رو تو نمایشگاه های خودرو محلتون ببینید . ما ۱۵ تا از ماشین های گمنام رو که امروزه میتونید در آمریکا خریداری کنید رو جمع آوری کردیم ، کدومشون رو قبلا دیده بودین؟!

۱- Anteros

15 ماشین آمریکایی که تصور نمی کردید وجود دارند! carera.ir anteros

موتور قدرتمند و سریع آمریکایی به همراه طرح و استایل اروپایی در این ماشین اسپورت گمنام ساخته شده در کالیفرنیا ترکیب شده است . ساختار اسکلتی Anteros بر اساس ساختار کوروت C6 طراحی شده اما بدنش کاملا از فیبر کربن تشکیل شده و یک استایل منحصر به فرد دارد .تودوزی تمام چرم و گستره ای از گزینه های مختلف در این خودرو بهمراه یک موتور با دو توربو شارژ که قابلیت تولید ۶۰۰ اسب بخار نیرو را دارد ، از ویژگی های این خودرو در نظر گرفته میشود . این خودروی کوپه از سال ۲۰۰۹ در حال تولید است و قیمت آن ۱۴۹٫۰۰۰ دلار است .

۲- Drakan Spyder

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

معرفی شده در سال ۲۰۱۶ ، Drakan Spyder بطور غافلگیر کننده ای وارد دنیای رقابت با دیگر ماشین های اسپورت سقف باز شد . طراحی، مهندسی و ساخت این ماشین در کالیفرنیا انجام شده .این خودروی دو سرنشین شهرتش از برنامه Jay Leone’s Garage شروع شد. Darkan Spyder با وزن ۹۰۷ کیلو گرمی از یک موتور LS3 8 سیلندری ۴۵۰ اسب بخاری قدرت میگیرد که در عرض ۳٫۲ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلو متر بر ساعت می رسد و نهایت سرعت آن ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت است . مشتریان علاقه مند میتوانند اسکلت بدون بدنه این ماشین رو با قیمت ۱۰۰٫۰۰۰ دلار و مدل کامل این ماشین رو با ۱۲۵٫۰۰۰ دلار تهیه کنن.

۳- Equus Bass 770

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

وقتی بهترین جوانب ماشین های پرقدرت و اسپورت آمریکایی رو با هم ترکیب کنید چی بدست می آید؟ جواب: EquusBass 770

این ماشین در سال ۲۰۱۵ معرفی شده است و ظاهر خشنش را از موستانگ کلاسیک الهام گرفته و از یک موتور ۶٫۲ لیتری سوپر شارژ ۸ سیلندری قدرت میگیرد که توانایی تولید ۶۴۰ اسب بخار را دارد .
قیمت Bass 770 از ۲۵۰٫۰۰۰ دلار شروع میشود اما اگر شما چیزی قدرتمند تر میخواهید فروشگاه همچنین خودروی کوروت با نام Throwback رو به شما پیشنهاد میدهد.

۴- Falcon F7

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

ساخته شده از فیبر کربن و کِولار و با توانایی تولید ۱۰۰۰ اسب بخار . F7 احتمالا سریع ترین ماشینی است که تا بحال اسمش به گوشتان نخورده است. کارخانه این خودرو در سال ۲۰۰۹ در میشیگان تاسیس شد و اولین محصول خود را در سال ۲۰۱۰ در نمایشگاه بین المللی دیترویت به نمایش گذاشت.
قدرت گرفته از یک موتور ۸ سیلندری با دو توربو شارژ Lingenfelter  لینگنفلتر ، F7 با وزن ۱۲۶۳ کیلوگرمی خود میتواند در ۲٫۷ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و نهایت سرعت آن ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت است . بر اساس تودوزی و طرح داخلی، این ماشین بین ۱۹۵٫۰۰۰ دلار تا ۳۹۵٫۰۰۰ دلار قیمت دارد .

۵- Local Motors Olli

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

با Olli ملاقات کنید ، اتوبوس دوس داشتنی که توسط Local Motor واقع در فونیکس آریزونا ساخته و در سال ۲۰۱۶ ارائه شده است. گفته شده که Olli کاملا خودران است و منحصرا با باتری کار میکند. این خودرو توسط Edgar Sarmiento طراحی شده و از تکنولوژی IBM Watson استفاده میکند و به مسافران تجربه یک سواری سفارشی شده را ارائه میدهد.
شرکت هنوز در حال تست Olli است اما سفارش گیری را در شهر های بزرگ سرتاسر آمریکا شروع کرده است. شهرستان های اطراف میامی و ایالت نوادا علاقه شان را به استفاده از این محصول در حمل و نقل عمومی اعلام کرده اند . Local Motor سفارش را از طریق وب سایت قبول میکند اما هنوز قیمت نهایی را اعلام نکرده است.

۶- Lucra LC470

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

Lucra LC470 رو به سختی میشود ندیده گرفت، فقط به آن نگاه کنید، طراحی کلاسیک ترکیب شده با کارایی و اجرای مدرن ، مشتریان میتوانند از بین موتور LS3 و LS7  ۸ سیلندری یکی را برای زیر کاپوت این خودرو انتخاب کنند .موتور دومی برای تولید ۵۰۵ اسب بخار مناسب است در حالی که اولی قدرت کمتر ۴۳۰ اسب بخار رو در اختیارتان قرار میدهد. جفت موتورها همراه با جعبه دنده دستی ۵ سرعته عرضه میشوند و هر کدام از ماشین ها در سن مارکوس کالیفرنیا بصورت دست ساز تولید شده اند.

۷- Mobility Ventures MV-1

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

صادقانه بگیم MV-1 شاید یکی از هیجان انگیز ترین وسیله های نقیله ی در این لیست نباشد اما قطعا یکی از وسیله های نقیله‌‌ی همه کاره است . این شرکت در میامی فلوریدا در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد، اما تنها پس از ۲ سال تولید به علت مشکلت مالی توسط AM General خریداری شد . Mobility Ventures تازه تاسیس در سال ۲۰۱۴ میلادی به تولید Mv-1 در شهر میشاواکا ایالت ایندیانا ادامه داد . این ماشین آمریکایی با طراحی مخصوصش نه تنها به عنوان وسیله ی نقلیه ای برای افراد معلول بلکه به عنوان تاکسی های زرد در شهر نیویورک مورد استفاده قرار گرفت . MV-1 از زمان خودروی عجیب و غریب Cheker Maraton اولین تاکسی ساخته شده با هدفی مشخص بود . قیمت مدل استاندارد MV-1 از ۳۹٫۸۰۰ دلار شروع میشود .

۸- Panoz Avezzano

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

شرکت panoz برای ماشین های مسابقه ای خود معروف است . اما فروشگاه واقع در Braselton جورجیا یک سری از ماشین های مخصوص جاده ای را تولید می کند که به طور غافلگیر کننده ای مجهز هستند .یکی از ۸ ماشین اسپورت جاده ای که شرکت در وبسایت خودش نام برده Avezzano نام دارد که جدیدا هم به روز شده و به گفته کمپانی صدابش مثل رعد، و سرعتش مثل برق سریع است.
بدنه متشکل از آلومینیوم سبک و فیبر کربن که روی شاسی آلومینیوم – فولادی سوار شده است. قلب ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندری که زیر کاپوت قرار گرفته هم ۴۳۰ اسب بخار قدرت تولید میکند . خریداران همچنین میتوانند نسخه قدرتمند تر ۵۸۰ اسب بخاری را هم انتخاب کنند و هردوی این نسخه ها دارای جعبه دنده ۶ سرعته دستی هستند .
قیمت Avezzano از مبلغ سنگین ۱۶۸٫۰۰۰ دلار شروع می شود .

۹- تانک رضوانی

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

ممکن است اینطور به نظر برسد که این ماشین آمریکایی یکی از مدل های اصلاح شده Jeep Wrangler اما تانک رضوانی خیلی بیشتر از این حرف هاست! این خودرو در برگیرنده ی تمام جنبه های عالی آمریکاست، تانک رضوانی که ظاهر خشنی دارد، یک SUV بلند قامت همراه با قابلیت آف رود و همچنین دارای موتوری ۸ سیلندری با حداکثر نیروی ۵۰۰ اسب بخاری است. حتی می توانید این محصول را با دوربین حرارتی و بدنه ضد گلوله کولار سفارش دهید.

۱۰- Rossion Q1

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

اگر Rossion Q1 بنظرتان آشنا می آید به این دلیل است که این ماشین اساسا مدل از نو طراحی شده ی Noble M400 است. این شرکت حق استفاده از شاسی Noble M400 را در دهه ۲۰۰۰ میلادی خریداری کرد و بلافاصله شروع به کار بر روی تولید محصولی مجهزتر و خوش قیافه تر بنام Q1 کرد . در سال ۲۰۱۵ شرکت، Q1 را به یک نسخه قوی تر از موتور ۶ سیلندری دو توربوشارژی فورد مجهز کرد که توانایی تولید ۵۰۸ اسب بخار و ۷۰۶ نیوتون متر گشتاور را دارد و به خودرو این توانایی را میدهد که ظرف ۲٫۸ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد.
گاهی اوقات مدل های کم کار کرد این خودرو در ebay برای فروش دیده می شود اما نسخه صفر، بدون سیستم تهویه را میتوانید با قیمت پایین ۷۳۵۰۰دلار تهیه کنید .

۱۱– Saleen S1

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

این ممکن است یکی از شناخته ترین محصولات توی این لیست باشد. اما آیا می دانستید شرکتی که نسخه های اصلاح شده موستانگ را تولید می کرد در حال حاضر یک ماشین اسپورت از صفر طراحی شده داره؟ S1 اولین حضورش رو در نمایشگاه بین المللی لس انجلس تجربه کرد. این خودرو دارای موتور ۴ سیلندر خطی توربو شارژ است که ۴۵۰ اسب بخار نیرو و ۴۷۴ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. تحویل این خودرو از تابستان امسال اغاز می شود و قیمت پایه این خودرو ۱۰۰٫۰۰۰ دلار است .

۱۲– USSV Rhino GX

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

 

مثل بقیه ماشین های درون لیست Rhino هم بر اساس یک پلتفرم موجود از قبل ساخته شد است – اگه بخواهیم دقیق بگیم پلتفرم فورد F-450 – اما Rhino ی تنومند، آنقدر منحصر به فرد است که خودش را از بقیه کامیون های حمل و نقل کارخانه جدا می کند.
ابعاد این ماشین آمریکایی ۲٫۲ متر طول ، ۲٫۴ متر عرض همراه با لاستیک های ۳۸ اینچی است. Rhino ساخته شده تا بتواند هر جایی برود و هر کاری را انجام دهد. قیمت Rhino بنزینی از ۲۲۹٫۰۰۰ دلار و مدل دیزلی آن از ۲۳۹٫۰۰۰ دلار شروع میشود .

۱۳- Vanderhall Venice

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

Vanderhall ساخته شده در شهر پروو ایالت یوتا، با طراحی ۳ چرخ منحصر به فردش در سال ۲۰۱۰ نام خود را بر سر زبان ها انداخت .
دارای موتور ۱٫۴ لیتری ۴ سیلندری که ۲۰۰ اسب بخار نیرو تولید می کند و در ۴٫۵ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد. Venice در نهایت طراحی خودرو الکتریکی Edison2 را دنبال کرد و نسخه ی مجهز شده‌تر مدل Laguna است. که امکاناتی نظیر گرمایش و تهویه ، صندلی های چرم درجه یک و سیستم صوتی همراه با بلوتوث و سیستم تعلیق تنظیم پذیر را دارد. مدل پایه Venice قیمتش از ۲۹٫۹۵۰ دلار شروع میشود در حالی که Laguna لاکچری از ۴۹٫۹۵۰ دلار قیمت گذاری شده و Edison2 هم هنوز برای خرید در دسترس نیست .

۱۴- VLF Force1

15 ماشین آمریکایی که تصور نمی کردید وجود دارند! carera.ir vlf force 1

به دنبال جدا شدن هنریک فیسکر از کمپانی ای که خودش بوجود آورده بود، این طراح خودرو خود مدیریت را بدست گرفت و با مدیر اجرایی سابق “باب لوتز” و کارآفرینی به نام “گیلبرت ویلاریل” تیمی تشکیل دادند تا VLF Automotive را تاسیس کنند که البته VLF مخفف اول نام خانوادگی هرکدام از این افراد است. در سال ۲۰۱۳ شرکت، Destino را به نمایش گذاشت که اساسا یک Fisker Karma 8 سیلندری بود. اما درسال ۲۰۱۶ Force1 745 اسب بخاری متولد شد و اولین حضورش را در نمایشگاه بین المللی دیترویت تجربه کرد.
طرح ظاهر این ابر ماشین اسپورتی که هنریک فیسکر طراحی کرده بود بر اساس دوج وایپر بود در حالی که بسیار قدرتمند تر از نسخه ۸٫۴ لیتری ۱۰ سیلندری کارخانه بود.
VLF Force1 رو می توانید با ۲۸۶٫۰۰۰ دلار تهیه کنید و فقط ۵۰ نسخه از این ماشین تولید می شود .

۱۵- Youabian Puma

15 تا از ماشین های آمریکایی که فکر نمیکردید وجود دارند

Youabian Puma یکی از پر بحث ترین وسیله های نقلیه در نمایشگاه ۲۰۱۳ لس آنجلس بود و من مطمئنم که شما می توانید حدس بزنید چرا! طراحی عجیب و غریب این ماشین آمریکایی توسط جراح زیبایی کامبیز یوآبیان انجام شده و موتور ۸سیلندری با حجم ۷ لیتری این ماشین ۱٫۱ میلیون دلاری (!!) توانایی تولید ۵۰۵ اسب بخار و رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۵٫۹ ثانیه دارد .

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا