تیونینگ

فولکس واگن توارگ تیون شده که قدرت جابه‌جا کردن یک کوه را دارد

فولکس واگن توارگ

مدل استاندارد فولکس واگن توارگ ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد

جدیدترین فولکس واگن توارگ آخرین مدلی است که با موتور ۸ سیلندر TDI عرضه می‌شود. فولکس واگن این خودرو را به عنوان جایگزینی ارزان قیمت‌ برای آئودی SQ7 و بنتلی بنتایگا در نظر گرفته است. این خودرو به موتوری ۴ لیتری مجهز شده و قابلیت تولید ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

اگر قدرت این خودرو برای شما کافی نیست، لازم است بدانید که کمپانی ABT این مدل را تیون کرده و گشتاور تولیدی آن را به ۹۷۰ نیوتن‌متر افزایش داده است. این ارتقا موجب تغییر قدرت اسب‌ بخار این خودرو از ۴۱۶ به ۴۹۳ شده است.

فولکس واگن توارگ

با وجود اینکه آمار رسمی این مدل تیون شده اعلام نشده، اما ما اطمینان داریم که این خودرو به زمانی کمتر از ۴٫۹ ثانیه‌ی مدل پایه‌ی آن برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیاز دارد، هر چه باشد توارگ تیون شده ۷۷ اسب بخار و ۷۰ نیوتن متر گشتاور بیشتر در اختیار دارد.

فولکس واگن توارگ

اگر قیمت ۸۹٫۸۲۵ یورو‌ای مدل ۸ سیلندر توارگ برای شما سنگین است، کمپانی ABT مدل دیزلی ۶ سیلندر این خودرو را نیز تیون کرده و توان خروجی آن را از ۲۸۲ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتن متر به ۳۲۶ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتن متر افزایش داده است. همچنین نسخه‌ی تیون شده‌ی مدل ۳ لیتری ۶ سیلندر این خودرو نیز در ژانویه ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

دیگر تغییراتی که ABT بر روی این خودرو انجام داده است شامل رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی و چراغ‌های LED در نظر گرفته شده برای درهای جلویی خودرو می‌باشد.

فولکس واگن توارگ

منبع: motor1

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا