تیونینگ

آئودی RS Q8 با تیونینگ من‌هارت

آئودی RS Q8

مَن‌هارت قرار است تنها ۱۰ دستگاه از آئودی RS Q8 را در جهان عرضه کند

شرکت آلمانی مَن‌هارت، به‌تازگی شاسی‌بلند پرفورمنس آئودی RS Q8 را تیونینگ کرده است. محصول جدید با ۸۸۸ اسب‌بخار قدرت و ۱،۰۸۰ نیوتن‌متر گشتاور به‌همراه تیونینگ بدنه، ۲۸۰ هزار یورو قیمت‌گذاری شده است.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

به نقل از زومیت، آئودی RS Q8 گران‌قیمت‌ترین خودرو اسپرت و همچنین قدرتمندترین مدل شاسی‌بلند میان خودرو‌های آئودی است. پیشرانه‌ی ۴ لیتری V8 تویین‌توربو این خودرو ۵۹۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. تیونینگ مَن‌هارت (Manhart) برای تشنگان قدرت بیشتر، این خودرو آلمانی را به یک بسته‌ی ارتقا جدید مجهز کرده است.

آئودی RS Q8

بسته‌ی RQ900، این شاسی‌بلند پرفورمنس را یک قدم از نظر عملکرد، چهره و صدای خودرو ارتقا داده است. پیشرانه‌ی V8 آئودی با تیونینگ مَن‌هارت، ۸۸۸ اسب‌بخار قدرت و ۱،۰۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مشخصات به‌لطف توربوشارژر‌های بزرگ‌تر، تغییرات عمده در پیشرانه و ارتقای جعبه‌دنده حاصل شده است.

آئودی RS Q8

این تیونر آلمانی جزئیات بیشتری از عملکرد محصول خود منتشر نکرده است؛ اما بدیهی است که مَن‌هارت RQ900 با ۳۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر، بهبود چشمگیری نسبت‌به آئودی RS Q8 استاندارد خواهد داشت.

علاوه‌بر تغییرات در پیشرانه، یک سامانه‌ی اگزوز جدید نیز در این محصول وجود دارد. البته، تیونینگ من‌هارت برای مدل‌‌های سفارشی آلمان، از یک فیلتر‌ صدای اگزوز استفاده خواهد کرد؛ چون استاندارد‌های آلایندگی صوتی در این کشور سخت‌گیرانه‌تر است.

همچنین، شاسی این خودرو ارتقا یافته است و ارتفاع سامانه‌ی تعلیق آن، سه سانتی‌متر کاهش یافته است. این محصول به رینگ‌های آلومینیومی ۲۳ اینچی ساخت مَن‌هارت مجهز شده است که بسته‌به رنگ بدنه‌ی خودرو، در تریم‌های مشکی مات یا خاکستری قابل سفارش است.

پروژه‌‌ی مَن‌هارت شامل کیت فیبرکربن برای بدنه‌ی خودرو نیز می‌شود که ازجمله کاپوت، اسپویلر جلو، رکاب‌های خودرو، دفیوزر و برآمدگی گلگیر‌ها را شامل می‌شود. این قطعات نه‌تنها چهره‌ی تهاجمی‌تری به خودرو بخشیده‌اند؛ بلکه آیرودینامیک این شاسی‌بلند را بهبود داده‌اند. مَن‌هارت ترکیب‌بندی بدنه را بازطراحی کرده است و با رنگ‌های مختلف ارائه می‌کند. برای داخل خودرو نیز، از صندلی‌های چرمی با تریم‌های گولد یا قرمز استفاده شده است.

مَن‌هارت قرار است تنها ۱۰ دستگاه از محصول RQ900 را در جهان عرضه کند و برای هر مدل، ۲۸۰ هزار یورو (۳۰۳،۴۰۰ دلار) طلب می‌کند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا