تیونینگ

بررسی نسخه‌ی تیون شده لامبورگینی هوراکان پرفورمانته

لامبورگینی هوراکان

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته تیون شده با صفر تا صد ۲٫۹ ثانیه

مدل‌های مختلفی از لامبورگینی هوراکان پرفورمانته تیون شده وجود دارد، اما هیچ کدام از آنها توانایی رقابت با این نسخه را ندارند. این نسخه که توسط نمایندگی R1 Motorsport کالیفرنیا تولید شده است، از قسمت‌های گوناگون کمپانی‌های مختلف استفاده کرده است.

لامبورگینی هوراکان

سبز مات برای رنگ بدنه‌ی خودرو انتخاب شده، رینگ‌ها و قسمتی از موتور خودرو نیز به رنگ رزگلد درآمده‌اند. همچنین بر روی درهای لامبورگینی ستاره‌ای با همان رنگ رزگلد که نشان ارتش آمریکا می‌باشد درج شده است.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

ابعاد رینگ‌های جلو خودرو ۵۰*۲۴ و رینگ‌های عقبی آن ۵۳*۳۰٫۵ می‌باشد. همچنین این ابرخودرو ایتالیایی به همراه یک کیت بدنه‌ی جدید که ساخته‌ی Vorsteiner می‌باشد و شامل: اسپویلر جلو، کاپوت اصلاح شده و گلگیرهایی که به ورودی‌ هوا مجهز شده‌اند عرضه می‌شود.

لامبورگینی هوراکان

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم اگزوز سفارشی شده‌ای که صدایی قدرتمند و توان خروجی بیشتری را برای موتور ۵٫۲ لیتری V10 آن به ارمغان می‌آورد، اشاره نمود. هنوز تاثیر تغییرات صورت گرفته بر این خودرو مشخص نیست، اما در هر صورت این نکته را به یاد داشته باشید که هواراکان پرفومانته به عنوان سریع‌ترین خودرو در پیست Nurburgring شناخته می‌شود.

لامبورگینی هوراکان

موتور تنفس طبیعی این خودرو توانایی تولید ۶۳۱ اسب بخار نیرو و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. صفر تا ۱۰۰ مدل پایه‌ی هوراکان پرفومانته ۲٫۹ ثانیه و صفر تا ۲۰۰ کیلومتر آن ۸٫۹ ثانیه است، همچنین نهایت سرعت آن در مسیر صاف و هموار ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.

لامبورگینی هوراکان

منبع: carscoops

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا