رونمایی و جاسوسی

عکس های لو رفته از BMW M2 Competition ، نشت اطلاعاتی بزرگ!

BMW M2 COMPETITION

M2 + موتور M4 = بی ام و M2 Competition

قبل از رونمایی رسمی از BMW M2 در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۱۸ (چین) با این خودروی محبوب و قدرتمند آشنا شوید. خودرویی که طرفداران از سرتاسر دنیا بی صبرانه منتظر رونمایی از آن بودند. عکس های این باواریایی جدید ملقب به M2 Competition طی یک نشت بزرگ اطلاعاتی خیلی ناگهانی به بیرون و دنیای رسانه ها راه یافت. جایی که این درز اطلاعاتی اتفاق افتاده وبلاگ سایت BMW در کشور اسلوونی است. نه تنها عکس های کاملی از خودرو منتشر شده بلکه مشخصات فنی بسیار داغی در این اطلاعات وجود دارد. با کاریرا همراه باشید.

BMW M2 COMPETITION

ابتدا باید گفت شایعه هایی مبنی بر اینکه موتوری مشابه آنچه در سینه برادر بزرگتر M2 یعنی M4 می تپد در M2 Competition نیز وجود خواهد داشت به حقیقت پیوست. بله، موتور بای توربو ۳ لیتری ۶ سیلندر که اکنون قدرت ۴۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر را برای M2 به ارمغان می آورد. شاید بپرسید فرق نسخه معمول M2 با M2 Competition چیست؟ پیشرانه معمول ام ۲ قدرت ۳۶۵ اسبی دارد که این یعنی نسخه کامپتیشن ۴۵ اسب بخار بیشتر توان دارد. خودرویی با گیربکس اتوماتیک دو کلاچه که صفر تا صد  را در ۴٫۲ ثانیه طی می کند یعنی یک دهم ثانیه از M2 معمولی با گیربکس DCT بهتر است. اطلاعاتی در مورد ورژن دنده دستی کامپتیشن نیست اما نسخه دستی M2 زمان ۴٫۵ ثانیه را برای شتاب ۰ تا ۱۰۰ به نام خود به ثبت رسانده. این یعنی M2 Competition احتمالا چیزی در حدود ۴٫۴ و یا کمتر. هنوز چیزی مشخص نیست.

بی ام و m2

در مورد ظاهر خودرو می توانیم به جلوپنجره های تمام سیاه اشاره کنیم که کمی زاویه دار تر شده اند. سپر جلو تغییر طراحی داشته تا هواکش ها در زیر خودرو بیشتر مشخص باشند و خودنمایی کنند. آینه بغل ها به ظاهر از M4 Coupe الهام گرفته اند. اما در عوض رینگ و لاستیک های ۱۹ اینچی M2 کامپتیشن کاملا ظاهری جدید و نوین دارند. صندلی ها مشخصا از M4 گرفته شده و لوگوی M2 بر روی آن ها درج شده است. دکمه قرمز رنگ روشن / خاموش در پشت فرمان و همچنین دکمه های به ظاهر M1 و M2 را روی فرمان شاهد هستیم که این یعنی احتمالا BMW M2 جدید با قابلیت حالات مختلف رانندگی همراه است که البته چیز عجیبی نیست. منتظر نمایشگاه خودرو پک ۲۰۱۸ بمانید تا بیشتر با این خودرو آشنا شوید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا