رونمایی و جاسوسی

رونمایی رسمی از BMW سری ۸ + عکس

BMW 8 Series

کوپه لوکس باواریایی

بالاخره زمان پرده برداری از بی ام و سری ۸ جدید فرا رسید. چند ماه قبل تعدادی از اولین عکس های BMW سری ۸ که البته از نوع جاسوسی بود را با هم دیدیم. عکس هایی از داخل کارخانه که بطور مخفیانه این سری ۸ جدید را به تصویر می کشید. اکنون BMW 8 Series جدید با قدرت به صحنه آمده تا کمپانی بار دیگر قدمی بزرگ در راستای تکمیل سبد محصولاتش برداشته باشد. شاید بتوان گفت مدتی بود از یک BMW کوپه و البته لوکس خبری به گوش نمی رسید و الان نوبت آن فرا رسیده است. اگر ژاپن به لکسوس LC500 کوپه خود می بالد ، اکنون بی ام و رقیب آلمانی آن را معرفی کرده است.

بی ام و سری 8

ظاهر و آپشن ها

در چهره سری ۸ شاهد دماغه کشیده و رو به پایین هستیم که به سمت جلوپنجره کشیده شده است. اگزوزهای ذوزنقه شکل و بزرگ در عقب خودرو به شدت خودنمایی می کنند. چراغ های جلو به صورت استاندارد LED بوده ولی آپشن چراغ های لیزری نیز برای مشتریان فراهم است. برای بدنه خودرو آپشنی وجود دارد که به وزن هرچه سبک تر و بدنه مقاوم تر کمک شایانی می کند و آن چیزی نیست جز پکیج فیبر کربن تقویت شده. هواکش ها ، آیینه بغل ، اسپویلر و دیفیوزر می توانند با جنس فیبر کربن ارائه شوند. در داخل خودرو پنل دیجیتالی ۱۰٫۲ اینچ به همراه صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچ را می بینیم. شارژر وایرلس که به تازگی در حال ورود به خودروها است برای سری ۸ به عنوان آپشن قابل ارائه می باشد. همچنین سیستم صوتی ویژه Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System ، تریم فلزی و دکمه های شیشه ای از دیگر اپشن های اعیانی BMW 8 Series هستند.

BMW 8 Series

موتور

تشنگان قدرت می توانند چشم به موتور ۴٫۴ لیتری ۸ سیلندر با آرایش خورجینی داشته باشند که در قلب BMW M850i xDrive یافت می شود. این موتور به گیربکس ۸ سرعته اتومات متصل است. قدرتی که این پیشرانه در اختیار شما می گذارد برابر با ۵۲۳ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر می باشد. کمپانی مدعی است که خودرو شتاب صفر تا صد ۳٫۷ ثانیه ای دارد و همان اندازه که انتظار دارید سریع است. حداکثر سرعت؟ این باواریایی تازه نفس می تواند با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت بتازد. پای یک موتور ۳ لیتری هم در میان است. این موتور برای نسخه BMW 840d xDrive ارائه می شود. ۶ سیلندر با آرایش خطی ، قدرت آن ۳۱۵ اسب بخار با گشتاور ۶۸۰ نیوتن متر و به یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته متصل است. شتاب ۴٫۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن برابر مدل قبلی یعنی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.

BMW سری 8

زمان

بی ام و سری ۸ کوپه جدید حدود ۵ ماه دیگر آماده عرضه به اروپا می شود و آمریکایی ها هم در پاییز صاحب آن می شوند. هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده و باید منتظر مدل ها و تریم های مختلف BMW سری ۸ باشیم. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا