رونمایی و جاسوسی

اولین عکس های پورشه ماکان توربو فیس لیفت ۲۰۱۹

پورشه macan

گران قیمت آلمانی با اندک تغییر

یک دستگاه پورشه ماکان فیس لیفت ۲۰۱۹ سبز رنگ در خیابان مشاهده شده است. شاید در اولین نگاه این خودرو همان پورشه Macan فعلی به نظر برسد. اما با کمی دقت متوجه می شویم که با نسخه جدید و فیس لیفت ۲۰۱۹ رو به رو هستیم که به زودی بطور رسمی ارائه خواهد شد. فیس لیفت های پورشه اغلب جزئی هستند که قبلا در نمونه های پورشه کاین متعدد در سال های مختلف دیده ایم. لذا همواره حداقل تغییرات ظاهری را از Porsche انتظار داشته باشید.

Porsche Macan 2019

تغییرات چراغ های جلو و عقب در این عکس ها قابل مشاهده نیستند و در پس پرده های پوشش دهنده پنهان هستند. در عقب خودرو نیز به نظر یک نوار فویل از چراغ به سمت چراغ دیگر کشیده شده است. از اگزوزهای چهارگانه می توان نتیجه گرفت که احتمالا با نمونه آزمایشی ماکان رده بالای توربو طرف هستیم. سپرهای عقب مشابه نمونه فعلی هستند که ممکن است در نمونه تولیدی نهایی متفاوت باشد. در جلوی خودرو سپرهای جدید و بازطراحی شده را می بینیم. چراغ های مه شکن جلو در این نمونه وجود ندارد و لذا باید تا زمان معرفی نسخه رسمی و نهایی صبر کرد.

پورشه ماکان 2019

در داخل خودر با صفحه نمایش بزرگ تری رو به رو هستیم و محفظه های تهویه هوا به قسمت پایین تری منتقل شده اند. در مورد مشخصات فنی خودرو هم کاهش حجم موتور از ۳٫۶ لیتر به ۲٫۹ لیتر یکی از اصلی ترین تغییرات است. نگران کاهش قدرت نباشید چراکه حجم موتور هیچ گاه ملاک تعیین قدرت نبوده است. اعلام شده که پورشه Macan 2019 دارای ۴۰ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به نسخه قبلی بوده و اکنون با ۴۳۴ اسب بخار قدرت آماده ارائه می باشد. اما چه زمانی با ماکان ۲۰۱۹ فیس لیفت بیشتر آشنا می شویم؟ پیش بینی می شود که طی ظرف چند هفته ، نهایتا تا ۳ ماه آینده کمپانی بطور رسمی ماکان ۲۰۱۹ را معرفی کند. قبلا هم در مطالب دیگر کاریرا بطور جسته گریخته ذکر کرده ایم ؛ موتورهای دیزلی متوقف شده اند و پورشه هم دیگر از پیشرانه دیزلی استفاده نخواهد کرد و طبیعتا Macan نیز نسخه دیزلی نخواهد داشت.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا