رونمایی و جاسوسی

پورشه ۹۱۱ ساخت کمپانی سینگر

پورشه 911

در درون کابین این خودرو چرم سرمه‌ای رنگ و کوک‌های آلاباستر بکار رفته است!

کمپانی طراحی خودرو سینگر این روزها مشغله‌ی بسیاری دارد، محصول جدید آنها مدل باز طراحی شده‌ی پورشه ۹۱۱ است که با نام Anglet Commission شناخته می‎شود. این خودرو دنباله رو راه مدل‌های اخیرا معرفی شده‌ی Dolores Commission، Warren Commission و Honor Roll Commission است.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

پورشه ۹۱۱ معرفی شده به رنگ بنفش تیره است. بر روی در صندوق این خودرو نیکل کار شده است و نشان برنجی قرار گرفته و رینگ‌های آن پنج پره و به سبک Fuchs می‌باشد.

خریداران می‌توانند موتور تنفس طبیعی هوا خنک ۳٫۸ لیتری ۶ سیلندر تخت را در عوض موتور ۴ لیتری مدل‌های Warren Commission و Honor Roll Commission انتخاب نمایند. نیرو در این خودرو توسط یک گیربکس ۶ سرعته‌ی دستی منتقل می‌شود. همچینین این اتومبیل دارای سیستم تمام چرخ متحرک است.

بر روی صندلی‌های چرمی سرمه‌ای رنگ پورشه ۹۱۱ حلقه‌هایی فلزی (شبیه به واشرهای فلزی) قرار گرفته و در تمامی تودوزی کابین آن از آلاباستر استفاده شده است. همچنین حضور نشان برنجی در کابین خودرو به انتخاب خریدار آن بستگی دارد.

پورشه 911

در مقایسه با دیگر محصولات اخیر سینگر، به نظر می‌رسد که مشتری مدل Anglet Commission خودروای قابل کنترل‌ نیاز داشته. موتور این خودرو کمی ضعیف‌ طراحی شده و سیستم تمام چرخ متحرک آن برای تجربه‌ی رانندگی آرام است. رنگ تیره‌ی آن نیز در مقایسه با نارنجی Honor Roll Commission ساده‌تر می‌باشد. در ردیف پشتی این خودرو کوسن‌هایی در نظر گرفته شده که با وجود اینکه فضای کافی در اختیار سرنشین آن قرار ندارد اما همچنان راحتی را برای او به ارمغان می‎آورد.

منبع: motor1

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا