شرایط فروش خودرو

پیش فروش تیگو ۵

پیش فروش تیگو 5

اطلاعیه پیش فروش تیگو ۵ توسط مدیران خودرو اعلام شد.

مدیران خودرو از آغاز طرح پیش فروش تیگو ۵ با تحویل ۶۰ روزه خبر داد.
در طرح فروش جدید مدیران خودرو علاقمندان به خرید خودرو تیگو ۵ می توانند با پرداخت مبالغ ۶۴۱ میلیون و ۶۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به عنوان پیش پرداخت اقدام به ثبت نام این خودرو کنند. مابقی قیمت تیگو ۵ در زمان صدور دعوتنامه و پس از کسر سود مشارکت ۱۲ درصدی از مشتری دریافت خواهد شد.

پیش فروش تیگو 5

تیگو ۵ با پیشرانه ای ۲٫۰ لیتری با قدرت ۱۳۹ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۸۲ نیوتن متر در ۴۳۰۰ الی ۴۵۰۰ دور در دقیقه و گیربکس CVT اتوماتیک با قابلیت تعویض ۷ سرعته تیپ ترونیک (با قابلیت تنظیم حالت اقتصادی ) توانسته است در طول یک سال گذشته نظرات مساعد خریداران ایرانی را به سوی خود جلب کند. در واقع عدم استفاده از تکنولوژی توربو شارژر در موتور این خودرو در مقایسه با جک S5 اتوماتیک باعث شده که خریدارانی که نسبت به دوام و کیفیت فنی خودروی خود حساس هستند با خیال آسوده تری به سراغ چری تیگو ۵ بروند.

بنابر اعلام مدیران خودرو در طرح پیش فروش تیگو ۵ محصول موردنظر  ۶۰ روزه به خریداران خود تحویل داده خواهد شد.

 سیستم های ترمز و پایداری جلو دیسکی خنک شونده، عقب دیسکی ABS ، EBD، EBA ، ESP ، ASR ، DTC ، HHC همگی در این خودرو موجود می باشند.

سیستم تعلیق مستقل مک فرسون با میل تعادل و فنرهای پیچشی در جلو و کشنده چندگانه با فنر پیچشی در عقب، سنسور پارک عقب، سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور لمسی ۸ اینچی با پورت USB و ۶ عدد بلندگو استریو، رینگ های آلومینیومی، قفل مرکزی با ریموت کنترل، ایموبیلایزر، دزدگیر و آژیر، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب با مکانیزم تک لمسی، سان روف برقی، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت خودرو KeyLess با استارت دکمه‌ای، دوربین دید عقب داینامیک، چراغ هشدار باز ماندن درب های جلو خودرو TPMS، بلوتوث برای مکالمات تلفنی، بلوتوث سازگار با تلفن های هوشمند و تبلت ها Mobile Mapping از جمله امکانات رفاهی چری تیگو ۵ می باشند. بنابر اعلام مدیران خودرو محصول موردنظر که با پیش پرداخت به فروش می رسد ۶۰ روزه به خریداران خود تحویل داده خواهد شد. تیگو ۵ در رنگهای سفید و مشکی در این طرح عرضه می شود و امکان یک بار صلح برای مشتریان آن میسر شده است.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا