خودروهای الکتریکی و برقی

نسل بعدی آئودی R8 الکتریکی خواهد بود

نسل بعدی آئودی R8 الکتریکی خواهد بود audi r8 v10 decennium 2

شرکت آئودی اعلام کرده است که نسل بعدی مدل R8 را بصورت الکتریکی عرضه می کند، اما هنوز برای نوع سیستم انتقال قدرت آن تصمیمی نگرفته است.

در خلال رویداد اخیر اروپا، Oliver Hoffman مدیر عامل آئودی، به خبرگزاری Motoring اعلام کرد که این شرکت برای نسل بعدی مدل R8 چندین طرح جالب را درنظر دارد و بر روی آنها کار می کند، او همچنین اضافه کرد که این مدل با موتور درون سوز عرضه نخواهد شد.

بنابر گفته آقای Hoffman : ” من فکر نمی کنم که جانشین مدل R8 را با موتوری تنفس طبیعی، یا موتوری درون سوز عرضه کنیم”
او ادامه داد: “برنامه ی در نظر گرفته شده برای این مدل الکتریکی سازی آن است، اما هنوز برای نوع سیستم انتقال قدرت آن تصمیمی گرفته نشده است. تعدادی طرح جالب در رابطه با سیستم انتقال قدرت و ظاهر نسل بعدی R8 در دست ما قرار دارد، همچنین در این بین با هیئت مدیره نیز ارتباط داریم تا تصمیم گیری درستی داشته باشیم اما هنوز چیزی مشخص نیست.”

audi r8 v10 decennium

از زمان معرفی مدل R8، این خودرو به عنوان سوپراسپرت قدرتمند این تولید کننده ی آلمانی شناخته می شود. نسل دوم این خودرو در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و با وجود اینکه طراحی پایه R8 در این سال ها تغییری نکرده است اما تاریخ گذشته و قدیمی به نظر نمی رسد. در این باره آقای Hoffman اعلام کرده است که آئودی قصد دارد تا با ارائه ی مدل های جذاب و هیجاین انگیر به بروز رسانی این مدل تا قبل از معرفی جانشین آن در سال ۲۰۲۳ ادامه دهد.

منبع: carscoops

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا