اخبار عمومی

رندرهای جذاب شاسی بلند زرهی به سبک آخرالزمانی

شاسی بلند زرهی

طراحی به‌نام میلن ایوانف رندرهایی از شاسی بلند زرهی منتشر کرده است که بی‌شباهت به خودروهای دوران آخرالزمان نیست

هنگامی‌که به وسایل نقلیه‌ی زره‌پوش برای استفاده‌ی نظامی فکر می‌کنیم، اولین اسم‌هایی که احتمالا به ذهن خطور می‌کنند، Arquus Scarabee ارتش فرانسه یا رضوانی تانک ایکس هستند. این دو خودرو کاملا خاص هستند؛ به‌ویژه تانک رضوانی با سیستم محافظ دربرابر بمب الکترومغناطیسی. مدل غیرنظامی Inkas Sentry از این سری خودروها است که دربرابر نارنجک‌های دستی دوام می‌آورد.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

به نقل از زومیت، خودروهای زرهی یادشده بسیار جالب هستند؛ اما هیچ‌کدام با خودرو مفهومی شاسی‌بلند زرهی میلن ایوانف مقایسه‌شدنی نیستند. میلن ایوانف پیش‌از‌این با رندرهای جذابی مانند لامبورگینی Concepto X و آئودی RS مفهومی شناخته شده است. آخرین کار ایوانف که احتمالا بهترین کار او به‌شمار می‌رود، شاسی‌بلند زرهی است؛ زیرا این رندر جزئیات بسیار پیچیده‌ای دارد. می‌توان حدس زد طراح ساعت‌ها یا روزهای زیادی صرف خلق این خودرو جذاب کرده است.

شاسی بلند زرهی

همان‌طورکه از خودرویی زرهی انتظار می‌رود، این طرح مفهومی با بدنه‌ای از فولاد، تیتانیوم، کِولار و فیبرکربن ساخته می‌شود. شیشه‌های آن از جنس ماده‌ای خاص و بسیار مستحکم است. پیش‌بینی می‌شود حتی چرخ‌ها نیز ضدگلوله باشند.

البته به‌عنوان رندر، ایوانف در تجسم سیستم محرکه نیز محدودیتی ندارد. او این مدل را خودرویی هیبرید می‌داند که حداکثر ۲،۰۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. شاسی‌بلند زرهی ایوانف از سیستم حرارتی دید‌در‌شب و سیستم بازیابی اکسیژن و فیلتر نصب‌شده روی سقف بهره می‌برد که این خودرو را برای جنگ بیوشیمیایی یا حتی اکتشافات فضایی آماده می‌کند.

متأسفانه این خودرو فقط طرح گرافیکی است؛ اما شاید روزی به واقعیت تبدیل شود. دور از ذهن نیست که روزی این خودرو نظامی دیوانه‌وار به‌صورت محصول یکی از شرکت‌ها یا حداقل در بازی ویدئویی استفاده شود.

منبع: motor1

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا