خودروهای الکتریکی و برقی

عرضه‌ی تسلا مدل Y برای روز ۱۵ مارچ ۲۰۲۰

معرفی تسلا مدل Y و تاثیر آن بر روی آینده‌ی سگمنت کراس‌اوور 

از قرار معلوم تسلا عرضه‌ی مدل Y خود را برای روز ۱۵ مارچ ۲۰۲۰ برنامه ریزی کرده. همچنین جالب است بدانید که این خودرو سال گذشته در ۱۴ مارچ معرفی شده است.

در ویدئو منتشر شده در کانال Now You Know یوتوب، درباره‌ی تاثیر این خودرو بر آینده‌ی دیگر مدل‌های کراس‌اوور بحث شده است. آیا عرضه‌ی این خودرو آینده‌ی رقبای آن را نابود خواهد کرد؟ لازم به ذکر است که معرفی مدل S تسلا نیز تاثیری مشابه داشت و با عرضه آن تقاضا برای رقبای این خودرو مانند سری ۷ BMW، مرسدس بنز کلاس S و آئودی A8 در بازار آمریکا به شدت کاهش یافت.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

همین قضیه در رابطه با معرفی و عرضه‌ی مدل ۳ تسلا نیز صدق می‌کند. البته سگمنت کراس‌اوور با سدان تفاوت‌هایی دارد و آن این است که دیگر کمپانی‌ها مدت‌ها است که در این سگمنت فعالیت می‌نمایند و این نوع از خودروها با افزایش فروش و رشد چشمگیری در سال‌های گذشته روبرو بوده‌اند، بنابراین حتی اگر مدل Y تسلا فروشی خارق‌العاده داشته باشد این احتمال وجود دارد که روند صعودی فروش رقبای آن نیز با توجه به افزایش علاقه‌ی خریداران به مدل‌های کراس‌اوور همچنان ادامه داشته باشد.

زک و جسی در این ویدئو درباره‌ی معرفی مدل Y و تاثیر آن بر روی آینده‌ی سگمنت کراس‌اوور بحث می‌کنند، آن را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

منبع: inside evs

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا