خودروهای الکتریکی و برقی

تولید شاسی بلند الکتریکی شورلت کامارو برای رقابت با فورد موستانگ Mach-E؟

شورلت کامارو

در این مقاله ظاهر احتمالی کراس‌اوور شورلت کامارو الکتریکی را بررسی کرده‌ایم

فورد مدل موستانگ Mach-E خود را با امکانات بسیاری معرفی نمود. تنها اشکالی که در رابطه با این SUV تمام الکتریکی وجود داشت این بود که این خودرو یک موستانگ بود. البته احتمالا فورد نیز به این نکته که معرفی موستانگ شاسی بلند به مذاق طرفداران این برند چندان خوش نخواهد آمد، واقف است.

شورلت کامارو

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

این روزها جنرال موتورز در حال پرداختن به برنامه‌های خود برای تولید محصولات الکتریکی است و اینکه مدلی را برای رقابت با موستانگ Mach-E در نظر گرفته است یا نه هنوز مشخص نیست. با این وجود می‌دانیم که این کمپانی پلتفرمی را برای خودروای الکتریکی در سال ۲۰۲۱ درنظر گرفته که تولید حداقل ۹ مدل دیگر را پایه‌ریزی خواهد کرد. اگر جنرال موتورز قصد داشته باشد که کراس‌اووری الکتریکی برای رقابت با فورد تولید نماید محصولی شبیه به تصاویر طراحی شده‌ای که در این مقاله مشاهده می‌کنید می‌باشد.

در این خودرو استایل شورلت کامارو مطمئنا تغییر کرده است و طراحی‌ای بلند قامت همانند دیگر SUV‌ها دارد. همچنین این خودرو احتمالا ظاهری کوپه مانند شبیه به BMW X6 دارد و طراحی عضلانی کامارو را به ارث خواهد برد.

پیشرانه‌ی این خودرو هنوز مشخص نشده است، اما برای اینکه شاسی بلند الکتریکی جنرال موتورز توانایی رقابت با تریم پایه‌ی فورد Mach-E را داشته باشد حداقل باید ۲۵۵ اسب بخار را تولید نماید. در تریم‌های سطح بالای فورد، شورلت باید به یک موتور دوگانه (در خودروهای تسلا این قابلیت به این معناست که یک موتور در محور جلو به منظور بهینه سازی قدرت و دیگری در محور عقبی آن برای کنترل برد خودرو استفاده می‌شود) و سیستم تمام چرخ متحرک مجهز شود تا بتواند با فورد Mach-E با ۳۳۲ اسب بخار نیرو و ۵۶۵ نیوتن‌متر گشتاور و همچنین مدل Mach-E GT که توانایی تولید ۴۵۹ اسب بخار نیرو و ۸۳۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد، رقابت نماید.

منبع: motortrend

یک دیدگاه

یک دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا