رونمایی و جاسوسی

اولین تصاویر جاسوسی رنو کپچر مدل ۲۰۲۰ را ببینید

تصویر جاسوسی رنو کپچر ۲۰۲۰

آیا رنو کپچر ۲۰۲۰ یک مدل پلاگین هیبریدی خواهد بود؟

ممکن است شرکت خودروسازی رنو فعالیتی در بازار آمریکا نداشته باشد، اما این روزها این برند فرانسوی به عنوان یکی از پرکارترین خودروسازان جهان به شمار می آید.

در حال حاضر این شرکت در حال ارتقای مدل Cilo خود است که به زودی در نمایشگاه ها عرضه می شود. همچنین رنو بطور همزمان بر روی چند محصول دیگر نیز کار می کند که شامل نسل جدید Zoe، مدل های بروزرسانی شده مگان و تالیسمن و همچنین نسل دوم کپچر می شود. اما این بار رنو کپچر ۲۰۲۰ خبرساز شده است. با کاریرا همراه باشید.

در این عکس ها نمونه ای از یک کراس اوور زیبا را شاهد هستیم که در جاده های ارتفاعات جنوبی اروپا در حال گذراندن تست و بررسی خود است. همانطور که واضح است شرکت خودروسازی رنو از استتار زیادی برای این خودرو استفاده کرده است، از این رو ما اطمینان داریم که تغییراتی در بدنه و چراغ های خودرو صورت خواهد گرفت، همچنین می توان گفت که این خودرو کمی هم شبیه به مدل Cilo است، البته لازم به ذکر است که طراحی رنو کپچر نیز الهام گرفته از همین مدل است.

از آنجایی که این خودرو با مدل Cilo V ارتباط نزدیکی دارد، احتمال اینکه طراحی داخلی این دو مدل مشابه یکدیگر باشد زیاد است. این به این معنا است که کابین مدل جدید نسبت به قبل تغییرات بسیاری را نظیر صندلی های راحت تر و کیفیت بالاتر مواد بکار رفته در آن خواهد داشت. همچنین انتظار داریم که تریم های گران قیمت تر کپچر به نمایشگر عمودی سیستم اطلاعات و سرگرمی Cilo مجهز شوند.

کابین مدل ۲۰۲۰ رنو کپچر نسبت به قبل تغییرات بسیاری خواهد داشت

در حال حاضر تقاضای مشتریان برای مدل های هیبریدی رو به افزایش است، از این رو شرکت رنو به این مسئله توجه ویژه ای داشته و قرار است که نسل جدید رنو کپچر به سیستم انتقال قدرت الکتریکی مجهز شود که شامل یک موتور بنزینی ۱٫۶ لیتری به همراه یک موتور الکتریکی و گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه است که برای تامین نیروی موتور الکتریکی از باتری ۱٫۲ کیلووات ساعت بهره می برد و توانایی طی مسیر ۵۰ کیلومتری را با یکبار شارژ کامل دارد.

همچنین رنو کپچر پلاگین هیبریدی نیز به عنوان جایگزین نسخه هایی که به موتور درون سوز مجهز اند به زودی عرضه خواهد شد. تمامی مدل ها در سال آینده معرفی می شوند، و انتظار می رود که اولین مدل های عرضه شده نسخه های بنزینی و دیزلی باشند و سپس مدل پلاگین هیبریدی به آنها ملحق شود.

منبع: motor1

 

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا