اخبار خودرو

کیا سورنتو ۲۰۱۹ در دروازه جهنم + فیلم

وقتی Kia پا جای Jeep می گذارد!

وقتی صحبت از آفرود می شود خودرویی که انتظار شنیدن نام آن را داریم احتمالا باید عناوینی مثل Jeep ، Toyota ، Benz ، Nissan و سایر برندهای صاحب نام باشد. اما نه این مرتبه! این بار کیا سورنتو ۲۰۱۹ است که وارد صحنه شده و در یکی از صعب العبور ترین مناطق آمریکا، یعنی صخره های حوالی شهر موآب (ایالت یوتا) خودنمایی می کند. کیا سورنتو در دروازه جهنم!

قبل از همه چیز، تغییراتی جزئی در سورنتو داده می شود. لاستیک های بى اف گودريچ جایگزین لاستیک های استوک کارخانه می شوند که انتخابی هوشمندانه و البته ضروری است. سورنتو کار خود را آغاز می کند و در ابتدا به سختی و کندی پیش می رود. رفته رفته این خودرو خود را بالا می کشد و گه گاهی چرخ ها در هوا می ماند و در بخش هایی هم برای حفظ اصطکاک دود می کند. در نهایت هرطور که شده خود را به بالای دروازه جهنم می رساند.

کیا Sorento سربلند از این تست بیرون می آید. البته نام تست برای این نمایش کمی گمراه کننده است. ما اینجا شاهد شکنجه این کراس اوور زبان بسته هستیم. این Crossover شهری نشان داد که هرچند برای آفرود ساخته نشده اما اگر نیاز باشد چیزی از شاسی بلندهای بی شاخ و دم مناسب کوه و کمر کم ندارد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا