شرایط فروش خودرو

آغاز فروش پژو ۲۰۷i دنده‌ای با آپشن جدید

پژو ۲۰۷ هاچ بک

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا از ساعت ۱۱ صبح ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، فروش پژو ۲۰۷i دنده ای را با آپشن جدید آغاز کند.

بر اساس اطلاعیه سازمان فروش ایران خودرو، سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ پژو ۲۰۷i دنده‌ای و ۴ محصول دیگر این شرکت به صورت پیش فروش عرضه خواهند شد و مشتریان می توانند از اسفند ۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰ این خودروها را تحویل بگیرند.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

در بخشنامه فروش ایران خودرو آمده که پژو ۲۰۷i در نسخه دنده ای رینگ فولادی و فاقد کروز کنترل به مشتریان تحویل داده خواهد شد و برای ثبت نام در این پیش فروش، به پیش پرداخت ۴۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی نیاز است. همچنین سود مشارکت و انصراف ۱۵ و ۱۲ درصد به ودیعه اولیه مشتریان تعلق خواهد کرد.

با توجه به سیاست های ایران خودرو در سال ۱۳۹۹، عرضه پژو ۲۰۷i دنده ای ثبت نامی با ویژگی جدید انجام خواهد شد. از چند هفته قبل این شرکت خودروساز فرمان کمکی برقی را به تمام اعضای خانواده پژو ۲۰۷i اضافه کرده و از این پس این هاچ بک را با این قابلیت به مشتریان تحویل می دهد. در حال حاضر تحویل پژو ۲۰۷i دنده‌ای و اتوماتیک با فرمان کمکی برقی آغاز شده و حضور این نسخه ها در بازار دیده می شود.

پژو ۲۰۷i دنده ای فرمان برقی قیمت پایه ۹۲ میلیون و ۶۳۴ هزار تومان را دارد و در این روزها بر اساس این عدد، تکمیل وجه برای حواله داران انجام می شود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا