اخبار عمومی

دیگر از ثبت نام خودرو با ربات خبری نیست و ایران‌خودرو آن را مسدود کرده است

ایران خودرو ikco irankhodro

بنابر اظهارات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، ورود و ثبت نام خودرو در سایت پیش‌فروش خودرو با استفاده از ربات‌ ممکن نیست و این امکان مسدود شده است.

با جست‌وجویی ساده در فضای مجازی، افرادی را پیدا می‌کنید که کار ثبت نام خودرو را در ازای دریافت پول انجام می‌دهند. بعضی از آن‌ها مدعی‌اند تایپیست‌های ماهری‌ هستند و با سرعت‌عمل چشمگیر موفق می‌شوند خودرو ثبت‌نام کنند.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

عده‌ی دیگری هم خود را برنامه‌نویس حرفه‌ای معرفی می‌کنند که با استفاده از نرم‌افزارهای ویژه یا ربات‌های اختصاصی، در پیش‌فروش ایران‌خودرو و سایپا شرکت می‌کنند. درهرصورت، چگونگی دسترسی افراد به سایت و ورود موفقیت‌آمیز به طرح ثبت‌نام خودروسازان در شرایطی سؤال‌برانگیز می‌شود که احتمال ثبت‌نام موفق برای بسیاری افراد عادی نزدیک به صفر است.

به نقل از زومیت، فرشاد مقیمی در جمع خبرنگاران در شهرک صنعتی بینالود مشهد گفت: از مراکز مختلف نکاتی به گروه صنعتی ایران‌خودرو گزارش دادند مبنی‌بر اینکه ربات‌هایی طراحی شده است که برخی افراد ازطریق آن‌ها می‌توانند در شرایطی نابرابر درمقایسه‌با افراد بی‌بهره از این ربات‌ها در سایت برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند.

ایران خودرو پژو پارس

همکاران در گروه صنعتی ایران‌خودرو شبانه‌روزی تلاش می‌کنند از ورود این گونه افراد به سایت ثبت‌نام جلوگیری کنند. این در شرایطی است که سایت بار سنگینی را متحمل می‌شود و خطر این کار زیاد است؛ اما همکاران این ریسک را پذیرفته‌اند و با جدیت با این پدیده مقابله می‌کنند.

شاید مردم عادی متوجه مقابله‌ی گروه صنعتی ایران‌خودرو با این ربات‌ها نشوند؛ اما آن افرادی که از این ربات‌ها برای ورود به سایت ثبت‌نام استفاده می‌کنند، حتما متوجه خواهند شد هرچه تلاش کنند، دیگر نمی‌توانند وارد سایت شوند. درحال‌حاضر، گروه ایران‌خودرو نمی‌تواند درگاهی جز سایت اینترنتی برای ثبت‌نام خرید خودرو دراختیار متقاضیان قرار دهد و همه‌ی راه‌ها برای ثبت‌نام در این بخش بسته شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو درپایان صحبت‌هایش گفت: خرداد سال آینده، پلتفرم الکتریکال بومی کشور رونمایی می‌شود که ساخت گروه صنعتی ایران‌خودرو است. اراده‌ی گروه صنعتی ایران‌خودرو افزایش سطح فناوری و به‌روزرسانی ساخت خودرو داخلی است. درحال‌حاضر، به‌روزرسانی شرایط خودروهای احتراقی در حوزه‌ی استانداردها و الزامات قانونی و تأمین قطعات برای ساخت خودروهای برقی به‌دست این گروه دنبال می‌شود.

پلتفرم شالوده‌ی طراحی خودرو است که طراحان برای پیاده‌سازی ایده‌های خود از آن بهره می‌برند و داشتن پلتفرم اختصاصی نشان می‌دهد هر خودروساز در چه سطحی از توان مهندسی قرار دارد. هر پلتفرم از زیربدنه، شاسی، سیستم تعلیق، محورها، سامانه‌ی فرمان، کف خودرو، پیشرانه، جعبه‌دنده، دیفرانسیل و میل‌گاردان تشکیل شده است.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا