شرایط فروش خودرو

اخبار عجیب و غریب بازار + جدول قیمت خودرو ها

افزایش قیمت تورم

۵۰ میلیون تومان اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار !

به نقل از تسنیم، بازار خرید و فروش خودرو به شب عید نزدیک شده اما در رکود معاملات واقعی، فضای دلالی و افزایش قیمت ها در بازار داغ شده است. در حال حاضر اگر سری به آگهی‌ها در فضای مجازی بزنید برخی رقم های نجومی را برای خودروهای خود اعلام کرده که این موضوع خود بر نوسانات قیمت در سطح بازار اضافه می‌کند.

شای این مطالب هم برایتان جالب باشد

فعالان بازار دلیل نوسانات این روزهای قیمت انواع خودرو را کاهش عرضه می‌دانند به اعتقاد آنان قرار بود با فروش بخشی از تولیدات خودروسازان در حاشیه بازار اختلاف قیمت خودرو ها برطرف شود اما نه تنها این موضوع محقق نشده بلکه روند رو به رشد اختلاف قیمت ها هر روز رکورد جدیدی را ثبت می‌کند.

قیمت خودرو

خودروسازان هم در این شرایط سکوت کرده و فقط با اعلام طرح هایی، خودرو آنهم برای سال ۱۴۰۰ به مردم می فروشند. در سایر فروش‌ها هم مصرف کننده به سختی امکان ثبت نام دارد و در نهایت مشخص نیست ظرفیت های بسیار کم خودروها در پیش فروش های فوری از آن چه کسانی شده است.

در حال حاضر در بخش خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون تومان امروز اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار از ۲۵ تا ۵۵ میلیون تومان شده، به نحوی که قیمت پژو۲۰۷ دنده ای در کارخانه ۹۶ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است اما در بازار این خودرو با اختلاف ۴۷ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۴ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودرو

علاوه بر این پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کارخانه ۶۷ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان اما با اختلاف ۳۳ میلیون تومانی با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان ، پراید ۱۱۱ در کارخانه ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اما در بازار با اختلاف ۲۴ میلیون تومانی با قیمت ۶۴ میلیون تومان، دنا در کارخانه ۸۳ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان اما با اختلاف ۵۵ میلیون تومانی با قیمت ۱۳۹ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا