اخبار عمومی

پاییز برگ ریزان مدیران فورد

مدیر شرکت فورد

مدیر عامل کمپانی فورد آقای مارک فیلدز از سمت خود استعفا داده و جیمز هکت سرپرست بخش حمل و نقل هوشمند به عنوان جایگزین او انتخاب شد.

بیانیه کمپانی بدین شرح است :

Mark Fields خدمات ارزنده ای به شرکت فورد عرضه کرد و به عنوان مدیرعامل، سرپرست ارشد و عضو هئیت رئیسه در کنار ما بود. بدینوسیله بازنشستگی او در تاریخ ۲۲ می سال ۲۰۱۷ اعلام می شود. رهبری فیلدز کمک شایانی به فورد کرده و نتایج خوبی هم حاصل شده است.

اما متاسفانه ظرف سه سال اخیر افت محسوسی در سهم بازار کمپانی فورد مشاهده می شود که قابل قبول نیست. شرکت تسلا توانسته ارزش بازار بیشتری به خود اختصاص بدهد و فورد را پشت سر گذاشته است. سهم زیادی از هزینه ها و مشکلات اخیر فورد بخاطر فراخوانی های این کمپانی است. مارک فیلدز ۵۶ ساله، به مدت ۳ سال در پست جدیدش فعالیت کرد، او سال ۲۰۱۴ جایگزین مدیر عامل سابق یعنی Alan Mulally شده بود که متاسفانه در این مدت موفق ظاهر نشد. او از سال ۱۹۸۹ در مجموعه فورد فعالیت داشته است. همچنین مدیریت یکی از بخش های کمپانی مزدا را در سال های ۲۰۰۰ الی ۲۰۰۲ برعهده داشته است. طی ۳ سال اخیر، ارزش سهام فورد ۴۰ درصد افت کرده و موجب نارضایتی مالک و سهام داران این ابر برند خودروساز شده اشت.

مدیر شرکت فورد

جایگزین مارک فیلدز، آقای Hackett که مدیر عامل سابق یکی از بزرگ ترین و بنام ترین شرکت های فعال در حوزه ساخت مبلمان می باشد ۶۲ ساله بوده و از این پس مدیر عامل کمپانی Ford است. از دیگر تغییرات رخ داده، می توان به تغییر معاون مدیر عامل بخش ارتباطات نیز اشاره کرد، آقای Ray Day هم فورد را ترک کرده و Mark Truby جایگزین او می شود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا