اخبار عمومی

مراسم افتتاح پیست تست درایو ایرتویا + عکس

تست درایو

رایگان در تست درایو شرکت کنید

طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی ایرتویا مراسم افتتاح “پیست تخصصی تست درایو” در “مرکز آموزش” این شرکت با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در بیست و ششم اردیبهشت سال ۹۷ برگزار شد. این اولین پیست تخصصی و حرفه ای جهت تست درایو خودرو در بین شرکت های وارد کننده می باشد که توسط شرکت ایرتویا طراحی و راه اندازه شده است. هدف از افتتاح این پیست جلب رضایت مشتریان و آشنایی هرچه بهتر عموم مردم با خودروهای تویوتا و تجربه رانندگی به صورت رایگان می باشد. در مراسم افتتاح پیست تست درایو ایرتویا ابتدا سرپرستان شعب این شرکت حضور یافتند و در کلاس توجیهی واحد آموزش شرکت کردند.

ایرتویا

طبق زمان بندی درنظر گرفته شده پس از پذیرایی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نوبت به آشنایی آنها با پیست و خودروهای مورد نظر برای آزمایش رانندگی و تست درایو رسید. شروع مراسم در اتاق کنفرانس با حضور بیش از ۴۰ خبرنگار و عکاس حوزه صنعت خودرو صورت گرفت که مدیران واحد آموزش در ابتدا توضیحاتی در خصوص مرکز آموزش، پیست و شرایط استفاده از آن برای علاقه مندان بیان کردند. فضای کلی مرکز آموزش شرکت ایرتویا ۴۰۰۰ متر مربع می باشد که فضای درنظر گرفته شده برای تست درایو ۳۶۰۰ متر مربع است. این پیست با استانداردهای جهانی تویوتا ساخته شده که می توان در آن بیش از ۴۰ تست تخصصی نظیر سیستم تعلیق، هندلینگ، شیب، ترمزگیری، شتابگیری، پایداری و… را در آن انجام داد.

تست درایو

پیش از شروع تست درایو توسط خبرنگاران مسئولین بخش آموزش نکاتی را در خصوص پیست و واحد های موجود در مرکز آموزش شرکت بیان کردند. سپس طبق جدول زمان بندی شده خبرنگاران، خودروهای تویوتا C-HR، راوفور و پریوس را به نوبت در پیست مورد نظر تست کردند. هم اکنون علاقه مندان محترم جهت رزرو تست درایو و آشنایی هرچه بیشتر محصولات تویوتا می توانند به پنل اختصاصی این سامانه مراجعه کنند یا اینجا کلیک نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام جهت تست درایو در دو مرحله صورت می گیرد که متقاضیان محترم در مرحله اول باید اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند و منتظر دریافت ایمیل تأییدیه باشند.

تست درایو

در مرحله دوم نیز کارشناسان ایرتویا در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و نسبت به قطعی شدن زمان دقیق تست درایو هماهنگی های لازم را انجام می دهند. نکته بسیار مهم در خصوص تأییدیه روز و زمان دقیق “تست درایو” برای علاقه مندان تنها به صورت پیامک و ایمیل می باشد.

منبع :ایرتویا

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا