اخبار عمومی

جام فوتسال چری! برنامه ویژه مدیران خودرو برای ماه رمضان + برزیل

مدیران خودرو

ماه مبارک و برنامه های متنوع مدیران خودرو

برند چری از شرکت مدیران خودرو قصد دارد که با حلول ماه مبارک رمضان، با برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای جالب و مهیجی به استقبال این ماه عزیز رفته و علاقه‌مندان و مشتریان چری را با خاطره‌ای منحصربفرد از خود همراه نماید، به‌طوری که علاوه بر برگزاری جام فوتسال ماه رمضان برای چری‌ و ام وی ام‌سواران، چری در نظر دارد که کمپین بازدید از نمایندگی‌های چری و رویدادهای دیگری را همراه با اهدای جوایز بسیار ارزشمندی از جمله سفر به برزیل برگزار نماید.

ما ایرانی‌ها بنا به سنت مالوف خود همواره ماه مبارک رمضان را با ایده‌ها و یادگارهایی خاصی می‌شناسیم، به‌طوری بسیاری از هم‌وطنان عزیز با حلول این ماه عزیز، ناخوآگاه در ذهن به مرور نوای «ربنای» استاد شجریان، سفره‌ای رنگین از زولبیا و بامیه، آش، نون و پنیر و سبزی یا مسابقه‌های فوتبال شبانه بعد از افطار و بسیاری دیگر از عادات سنتی ایرانی می‌پردازیم.

چری با ارزشمند شمردن خصوصیات فرهنگی ایرانیان می‌خواهد بنا به سنت سال‌های قبلی خود همزمان با حلول ماه رمضان برنامه‌هایی جالبی برپا کند که احتمالا جالب‌ترین آنها برگزاری رقابت فوتسال میان تیم‌هایی از دارندگان خودروهای یکسان (به عنوان مثال، تیم آریزوسوارها با تیگو۵‌سوارها) و همچنین کمپین بازدید از نمایندگی‌های فروش هستند که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت.

فوتسال جام رمضان مدیران خودرو

به احتمال قریب به یقین، ماه رمضان در پایان هفته‌ی جاری آغاز می‌شود. به این منظور چری صفحه‌ی ویژه‌ای را برای ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در فوتسال جام رمضان مدیران خودرو ایجاد می‌نماید تا چری‌سواران و ام وی ام سواران در صورت احراز شرایط جسمانی اولیه، در تیم‌های خودروی خودشان عضو می‌شوند و در مسابقات به صورت بازیکن تیم‌های خودرویی، مانند تیم آریزوسوارها با تیم x33سوارها شرکت خواهند نمود و البته از جوایز ارزنده و نفیسی هم بهره‌مند خواهند شد.

جام رمضان مدیران خودرو از تمام مالکان خودروهای خارج از خط تولید و در حال تولید مدیران خودرو دعوت می‌کند که روحیه تیمی هر محصول را به رخ تیم حریف‌شان بکشند. به این ترتیب، مالکان خودروهای آریزو۵، آریزو۵ توربو، تیگو ۵، تیگو ۷، x110، x315، x550، x530، x22، x33 در صورت احراز موارد ذیل قادرند در این رقابت شرکت نمایند. لازم به ذکر است که در ابتدا، این رقابت فقط در تهران برگزار می‌شود و هر تیم ۱۰ بازیکن خواهد داشت و حداکثر ۱۶ تیم (بسته به میزان استقبال) در رقابت حاضر خواهند شد.

شرایط احراز عضویت در تیم‌های فوتسال جام رمضان ۹۷ مدیران خودرو:

  • سن از ۲۰ تا ۳۵ سال
  • وزن کمتر از ۹۵ کیلوگرم
  • امکان ثبت‌نام یکی از افراد خانواده مالک به جای وی نیز وجود دارد

 

کمپین خرید محصولات چری با جایزه سفر به برزیل

احتمالا جالب توجه‌ترین رویداد ماه رمضان چری، کمپین بازدید از نمایندگی‌های فروش چری است که جایزه‌ی آن سفر یک هفتگی به برزیل بعد از ماه رمضان است. در واقع، علاقه‌مندان صرفا می‌توانند با بازدید از نمایندگی‌های فروش چری در سراسر ایران نام خود را ثبت‌نام نموده تا چری در هر ده روز یکبار با قرعه‌کشی، یک نفر برنده را برای تور برزیل معرفی نماید.

چری

برندگان جایزه سفر به برزیل می‌توانند در یک تور یک هفتگی بعد از ماه مبارک رمضان به این کشور افسون برانگیز و بزرگ سفر کنند و در طول سفر، علاوه بر بازدید از زیبایی‌ها و جاذبه‌های دیدنی برزیل همچنین از کارخانه بزرگ تولید خودروی چری در این کشور نیز دیدن فرمایند و از همکاری بین‌المللی کمپانی‌ها و کارخانه‌های بزرگ برند Chery Automobile Co در کشورهای مختلف آشنایی پیدا کنند. قرعه‌کشی به این ترتیب خواهد بود که از میان تمام خریداران محصولات چری در طول ماه مبارک رمضان به صورت اتفاقی و در حضور خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و هر ده روز ماه رمضان یک نفر برنده مشخص می‌شود. اولین قرعه‌کشی در روز ۲۷ اردیبهشت، قرعه‌کشی دوم در ۱۰ خرداد و سومین قرعه‌کشی در ۲۵ خرداد انجام می‌گیرد.

کمپین بازدید از نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو همراه با جوایز

همچنین مدیران خودرو و چری تصمیم دارند که از تمامی علاقه‌مندان دعوت کنند که در روزهای خاصی از نمایندگی‌های فروش محصولات مدیران خودرو بازدید نمایند تا با خودروها و شرایط فروش مختلف آنها آشنا شوند. بعد از ثبت‌نام بازدیدکنندگان در نمایندگی‌ها، از روی تمامی اسامی بازدیدکنندگان قرعه‌کشی صورت گرفته می‌شود و هرروز یک جایزه ارزشمند به بازدیدکنندگان اهدا خواهد شد. این طرح در ماه رمضان ۹۶ هم برگزار شده بود که در آن هر روز یک عدد تبلت به بازدیدکنندگان اهدا شد. اما این سری جایزه روزانه یک عدد پاوربانک خواهد بود، لذا از علاقه‌مندان به آشنایی با خودروهای چری و شرایط فروش آنها دعوت می‌شود به منظور کسب اطلاعات تکمیلی و آدرس صفحه ثبت‌نامی این کمپین از شبکه‌های اجتماعی و وبسایت چری بازدید نمایند.

منبع : مدیران خودرو (چری ایران)

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا