شرایط فروش خودرو

طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات چری مدیران خودرو در اردیبهشت ۹۸ + جدول

مدیران خودرو چری mvm chery

شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی محصولات چری در ایران، طرح جدید فروش نقدی و اقساطی با تحویل فوری محصولات این شرکت، ویژه اردیبهشت ماه ۹۸ را آغاز نمود.

به گزارش کاریرا به نقل از مدیران خودرو، خودروهای ارائه شده در طرح فروش نقدی شامل تیگو ۷ در دو تیپ IE و EXC، آریزو ۶، تیگو ۵ در دو تیپ IE و IL، آریزو ۵ T و آریزو ۵ تیپ MT Lu می باشد.

خودروهای ذکرشده به صورت تحویل فوری بدست علاقه مندان خواهند رسید.

chery فروش اردیبهشت

قیمت خودروهای ارائه شده در لیست مذکور به تومان می باشد که با توجه به قیمت ۳ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومانی تیگو ۷ تیپ IE مدل ۹۸ به نظر می رسد سایت منتشر کننده در بکار گیری تومان به جای ریال اشتباه کرده باشد.
مدیران خودرو خودروهای آریزو ۵، تیگو ۷، تیگو ۵ اکسلنت و تیگو ۵ لاکچری را نیز به صورت فروش اقساطی تحویل فوری در دسترس خریداران قرار داده است. شرایط این فروش اقساطی تحویل فوری که با همکاری شرکت واسپاری سپهر صادرات صورت می گیرد چنین است:

chery فروش اردیبهشت

علاوه بر این، شرکت مدیران خودرو امکان سفارش و خرید محصولات دیگری از “ام وی ام” را به صورت “اقساط” با امکان تحویل فوری فراهم کرده است که در این بین می‌توان به فروش محصولاتی همچون “ام وی ام ۳۱۵ اسپرت”، “ام وی ام X22 اتوماتیک” و همچنین فروش خودروی “ام وی ام X33S اسپرت” اشاره داشت.

این مدل‌ها با اقساط ۱۲ الی ۴۸ ماهه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات پیش‌پرداخت آن‌ها به شرح زیر خواهد بود و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مدیران خودرو مراجعه کنید.

  • پیش پرداخت ام وی ام ۳۱۵ اسپرت اکسلنت: ۴۴ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان
  • پیش پرداخت ام وی ام X22 اتوماتیک لوکس: ۷۹ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان
  • پیش پرداخت ام وی ام X33S اسپرت: ۹۵ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا