اخبار عمومی

تغییرات قیمت تویوتا C-HR برای مدل ۲۰۱۹

تویوتا C-HR

افزایش و کاهش قیمت هم زمان! شروع از ۲۱,۹۹۰ دلار !

کوچک ترین کراس اوور تویوتا یعنی تویوتا C-HR برای مدل ۲۰۱۹ تغییرات قیمت خواهد داشت. هم ارزان می شود و هم گران بطور همزمان! تریم پایه C-HR یعنی LE با قیمت پایه ۲۱ هزار ۹۹۰ دلار قیمت خواهد داشت که حدود ۱۵۰۰ دلار از تریم رده بالای XLE ارزان تر است. شاید بتوان این حرکت Toyota را در راستای حفظ مزیت رقابتی در برابر هوندا HR-V دانست. هوندا اچ آر وی با قیمتی کمتر در همین سگمنت رقیبی سرسخت برای تویوتا سی اچ آر محسوب می شود. اما تیپ LE تویوتا C-HR مدل ۲۰۱۹ چه ویژگی خواهد داشت؟ در جواب باید به آپشن ها و قابلیت های کمتر این خودرو نسبت به قبل و مدل ۲۰۱۸ اشاره کنیم. رینگ های ۱۷ اینچی فولادی تنها گزینه در دسترس خواهند بود و سیستم ایمنی هشدار نقاط کور نیز در مدل ۲۰۱۹ برای این تیپ وجود نخواهد داشت.

تویوتا سی اچ آر

خبر خوب این است که همه مدل ها و تیپ ها بطور پیش فرض دارای سیستم ایمنی اختصاصی تویوتا به نام Toyota Safety Sense P هستند. شامل ترمز AEB یا همان ترمز اتوماتیک اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده و … . این خودرو از Apple CarPlay نیز پشتیبانی می کند و دارای جدیدترین نسخه سیستم مولتی مدیای تویوتا یعنی Entune 3.0 خواهد بود. سیستم نور خودکار یا نور اتوماتیک تویوتا نیز برای Toyota C-HR 2019 ارائه می شود. مدل پایه تویوتا سی اچ آر بیش تر در حد توان خرید مشتریان خواهد تا تیپ های رده بالا. چراکه تریم رده بالا در مدل ۲۰۱۹ افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد.

تویوتا C-HR مدل 2019
LimitedXLELEویژگی
2000 سی سی2000 سی سی2000 سی سیحجم موتور
4 سیلندر خطی4 سیلندر خطی4 سیلندر خطیسیلندر
144 اسب بخار144 اسب بخار144 اسب بخارقدرت
7 سرعته CVT7 سرعته CVT7 سرعته CVTگیربکس
دیفرانسیل جلودیفرانسیل جلودیفرانسیل جلودیفرانسیل
555تعداد سرنشین
چرمپارچه اعلاپارچهروکش صندلی
دارددارد-تهویه هوا اتوماتیک
دارد--استارت کی لس
برقی و گرم کن--صندلی راننده برقی
دارد--نورپردازی زیر درب ها
دارد--آینه برقی تاشو
دارد--سنسور نقاط کور
حدود 26 هزار دلارحدود 23 هزار دلارحدود 21 هزار دلارحداقل قیمت

تویوتا C-HR تریم XLE از حدود ۲۴ هزار دلار کار خود را شروع خواهد کرد. آینه های برقی تا شونده ، نورپردازی خودرو در داخل درب ها و … از جمله ویژگی ها این تیپ هستند. تریم لیمیتد ادیشن یا Limited هم با برچسب قیمت حدود ۲۷ هزار دلار به میدان می آید. صندلی های چرمی مخصوص، سنسور باران و غیره. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا