مسابقات و رویداد

رویارویی مرسدس بنز و پورشه پانامرا + فیلم

صف آرایی استیشن ها! نبرد تمام ژرمن!

مرسدس بنز سابقه طولانی و درخشنده ای در ارائه استیشن های با کیفیت و زیبا دارد. استیشن های کمپانی بنز از چشمان واحد تواناساز AMG نیز دور نمانده و ما شاهد نسخه های قدرتمند و پر توان خودروهای استیشن مرسدس AMG نیز هستیم. به عنوان مثال امروز در برابر مرسدس آ ام گ E63 هستیم. این خودرو ۶۰۴ اسب بخار قدرت و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر دارد.

مرسدس بنز و پورشه

اما پورشه را می توان به نوعی تازه وارد سگمنت استیشن نامید. پورشه پانامرا اسپورت توریسمو اتومبیلی است که Porsche به دنیای خودروهای Estate یا Wagon یا همان استیشن معرفی نموده. دو مدل توربو ۴ لیتری biturbo V8 و توربو S E-Hybrid فروش بسیار خوبی را به ثبت رسانده اند که این آینده روشنی را برای خودروهای استیشن پورشه ترسیم می کند. در این ویدئو گروه اتواکسپرس Mercedes-AMG E63 S را در برابر Panamera Turbo Sport با ۵۵۰ اسب بخار قدرت قرار داده است. قدرت پورشه به طرز محسوسی کمتر از بنز است اما به هر حال کماکان این دو اتومبیل هم از لحاظ استایل و سگمنت و هم از لحاظ پرفورمنس قابل مقایسه هستند. بنز صفر تا صد را در ۳٫۱ و پورشه در ۳٫۲ ثانیه طی می کند. اما نتیجه صفر تا صد مایل (۱۶۱ کیلومتر در ساعت) کاملا متفاوت است. پورشه ۰ تا ۱۶۱ کیلومتر را در ۷٫۸ و مرسدس بنز در ۸٫۱ ثانیه طی می نماید.

همینطوری که از اعداد و ارقام مشخص است و با توجه به آنچه در ویدئو دیده می شود، این دو خودرو عملکرد بسیاز نزدیکی را از خود به نمایش می گذارند و البته مرسدس بنز است که با اندک اختلافی برنده این رقابت می شود. در آینده نزدیک جالب خواهد بود که شاهد هنرنمایی پورشه پانامرا E-Hybrid باشیم و ببینیم که این استیشن پر توان با قدرت ۶۸۰ اسب بخاری چه خواهد کرد. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا