رونمایی و جاسوسی

بازگشت سلطان! مرسدس بنز CLS 2019 + فیلم

کمپانی مرسدس بنز مدل CLS را اولین بار در سال ۲۰۰۶ معرفی کرد و موفقیت و محبوبیت خوبی در آن سال نصیب CLS شد. نسل دوم بنز CLS را در سال ۲۰۱۲ شاهد بودیم. طراحی جدید و بحث برانگیز این خودرو جان تازه ای به روند فروش آن بخشید. اکنون مدل ۲۰۱۹ در برابر ما است. چه تغییراتی وجود دارند؟

جلوپنجره و هواکش CLS تغییر کرده اما با سایر مرسدس های امروزی چندان متفاوت نیست. اما چراغ های جلو CLS کمی به متفاوت بودن آن کمک می کند. چراکه طراحی اختصاصی برای آن ها لحاظ شده است. در عقب این سلطان آلمانی دیگر خبری از آن خشم سال ۲۰۱۲ نیست. انحناها و چراغ های تند و تیز رفته اند و خطوط و ظاهر آرام و نرم تری را اکنون شاهد هستیم. جای پلاک از دیگر تغییرات CLS 2019 است. اکنون پلاک در پایین خودرو قرار گرفته و دیگر روی صندوق عقب نیست. در داخل خودرو، مهم ترین تغییر را به تعداد سرنشینان نسبت می دهیم. پس از حدود ۱۰ سال که CLS با ظرفیت ۴ سرنشین ( صندلی عقب دو تکه و برای دو نفر) ارائه می شد، اکنون صندلی عقب یک تکه گشته و امکان نشستن ۳ سرنشین در عقب وجود دارد و در مجموع ظرفیت خودرو از ۴ به ۵ سرنشین افزایش یافته است.

قیمت خودرو هنوز بطور دقیق و رسمی اعلام نشده و باید منتظر اخبار بعدی ماند. CLS در ۲ نوع دیفرانسیل عقب  و دو دیفرانسیل عرضه خواهد شد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا