رونمایی و جاسوسی

عکس های جاسوسی فورد موستانگ بولیت ۲۰۱۹

فورد موستانگ بولیت

انتخابی اصیل برای طرفداران خودروهای سینمایی

مدتی قبل در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت ۲۰۱۸ با نوستالژی کمپانی فورد که جان تازه ای به خود گرفته آشنا شدیم. فورد موستانگ بولیت ۲۰۱۹ که به رنگ سبز تیره Dark Highland Green بوده و این رنگ را در واقع از فیلم سینمایی Bullitt با بازی بازیگر نامدار یعنی استیو مک کوئین به یادگار دارد.

فورد موستانگ بولیت

اما اتفاقی جدید … رنگ سبز تنها گزینه طرفداران این خودرو نخواهد بود. در تازه ترین عکس های منتشر شده این خودرو که البته عکس های جاسوسی و غیر رسمی می باشد، رنگ مشکی است که خودنمایی می کند. رنگ سیاه بر بدنه بولیت این جانور وحشی را خطرناک تر از همیشه نشان می دهد.

فورد موستانگ بولیت

در قسمت جلوپنجره خودرو به ظاهر با خطوط کروم ضخیم تری مواجه هستیم که به خوبی در نوار پایینی جلوپنجره مشاهده می شود. Ford Bullitt دارای موتور ۴۸۰ اسب بخاری ۵ لیتری از نوع V8 است و به گیربکس ۶ سرعته دستی متصل می شود. شاید برای طرفدارن فورد سوال باشد که از لحاظ قدرت چه مقدار تفاوت بین فورد موستانگ GT و Bullitt وجود دارد؟ باید گفت که بولیت ۲۰ اسب بخار از مدل استاندارد جی تی قدرتمندتر است و البته هر دو گشتاور ۵۷۰ نیوتن متر دارند.
هواکش های به آریه گرفته از Shelby GT350 فورد موستانگ بولیت را تند و تیز کرده است. فورد بولیت با مدل ضعیف تری پا به خاک اروپا خواهد گذاشت و آن پیشرانه ۴۵۷ اسبی با گشتاور ۵۲۹ نیوتن متر است. سایر اطلاعات بولیت اروپایی هنوز دقیق نبوده و در پرده ابهام قرار دارند. اما ورژن آمریکا این خودرو می تواند به حداکثر سرعت ۲۶۲ کیلومتر در ساعت برسد که ۱۳ کیلومتر بیشتر از Ford Mustang GT است.

فورد موستانگ بولیت

اما بالاخره چه موقع شاهد آغاز فروش و عرضه این خودرو خواهیم بود؟ فورد بولیت از تابستان امسال با قیمت پایه حدود ۴۷ هزار دلار عرضه می شود که این مبلغ حدود ۸ هزار دلار بیشتر از رده بالاترین و بالاترین تیپ فورد موستانگ GT است. آپشن های مختلفی نظیر صندلی ها با دوخت سبز رنگ و پکیج های الکترونیکی و …. برای بولیت درنظر گرفته شده است. قابل ذکر است که در حال حاضر یک دستگاه فورد بولیت ۲۰۱۹ به نفع کودکان و نوجوانان نیازمند و معلول در حراجی با قیمت ۳۰۰ هزار دلار قبلا به فروش رفته است.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا